فیلم اقدام انساندوستانه پلیس از نجات سگ گرفتار در خودرو / جرم راننده چیست؟ / ببینید
حجم ویدیو: 29.20M | مدت زمان ویدیو: 00:00:58

افسران پلیس ناتینگهام‌شایر پس از هشدار به سگ در پارک و محل سواری خیابان ویلکینسون، خارج از جاده کمربندی ناتینگهام، وارد خودروی پارک شده شدند.

کارکنان تراموا متوجه شدند که شیتزو سیاه در داخل یک ماشین قفل شده  و نفس نفس می‌زند، زیرا به نظر می‌رسید که به شدت کم‌آبی است.

در حالی که پنجره فقط کمی باز بود، آنها می ترسیدند که برای جلوگیری از سقوط سگ کافی نباشد زیرا دما در طول موج گرمای این هفته افزایش یافت.

به گزارش Nottinghamshire Live، پلیس درست به موقع برای نجات جان او رسید، شیشه ماشین را قبل از دادن آب به سگ شکست و به دامپزشک رفت.

سگ اکنون در حال بهبودی خوبی است و صاحبش برای شرکت در مصاحبه پلیس دعوت شده است. پرونده همچنین به RSPCA ارجاع خواهد شد.

در حالی که دمای هوا در ناتینگهام شایر و در سراسر بریتانیا در هفته جاری به بیش از 30 درجه سانتیگراد می رسد، پلیس به صاحبان سگ یادآوری کرد که هرگز نباید حیوانات خانگی خود را در ماشین های داغ رها کنند - حتی اگر پنجره کمی باز باشد.

پی سی جیمی مارتین، از تیم پاسخگویی Broxtowe، گفت: "در ابتدا، من می خواهم از کارکنان NET Nottingham Tram تشکر کنم که به ما در مورد این حادثه هشدار دادند. اگر آنها این کار را نمی کردند، بعید بود که سگ زنده بماند.

«بسیاری از مردم فکر می‌کنند که خوب است سگ خود را در یک روز گرم در ماشین بگذارند، به شرطی که پنجره‌ها باز باشد.

"اما این حادثه نشان می دهد که به سادگی اینطور نیست. به زبان ساده، شما هرگز نباید سگ خود را در یک روز گرم در ماشین تنها بگذارید.

"در حالی که رها کردن سگ در ماشین گرم غیرقانونی نیست، صاحبان آنها از نظر قانونی هستند. مسئول سلامت و رفاه حیوان خانگی خود هستند.

"اگر سگی بدلیل رها شدن در ماشین داغ مریض شود یا متأسفانه بمیرد، بر اساس قانون رفاه حیوانات 2006، صاحبان آنها می توانند به جرم آزار و اذیت حیوانات متهم شوند."

به گفته RSPCA، ماشین‌ها می‌توانند به اندازه یک اجاق گاز داغ شوند، حتی زمانی که هوا آنقدر گرم نباشد. موسسه خیریه می‌گوید وقتی هوا در بیرون ۲۲ درجه سانتیگراد باشد، ماشین می‌تواند ظرف یک ساعت به ۴۷ درجه سانتیگراد برسد.

کدخبر: 815340 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟