اراذل گردانی در خیابان مرتضوی تهران /  پایان کری‌خوانی ۵ شرور قمه‌کش به 4 مغازه دار + عکس

سرهنگ سعید راستی رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت در تشریح جزئیات گرداندن اراذل در خیابان مرتضوی تهران اظهارداشت: چند روز پیش دوگروه از اراذل و اوباش سابقه دار در خیابان مرتضوی تهران بعد از کری خوانی قرار دعوا گذاشته که در این درگیری چندین نفر از جمله ۴ کسبه و دو تا سه نفر از خودشان مصدوم می شوند.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت با اطلاع از این موضوع و با توجه به متواری شدن اراذل و اوباش با رصد اطلاعاتی آنها را شناسایی کرده و طی چند مرحله عملیات ۵ نفر از این افراد را که در تهران و شهرستان های حاشیه تهران سکونت داشتند شناسایی و دستگیر کردند.

ارازل اوباش در خیابان مرتضوی (1)

سرهنگ راستی گفت: با هماهنگی با دستگاه قضایی و دادسرا  ۴ نفر از دستگیرشدگان امروز عصر برای بازسازی صحنه و همچنین رویت مردم به محل جرم بازگردانده شدند.

وی با بیان این مطلب که چهار نفر از شهروندان در اثر این درگیری مجروح و به بیمارستان منتقل شدند از شناسایی و تلاش برای دستگیری چهار نفر از اراذل متواری به شهرستان‌های غربی کشور خبر داد و گفت: پلیس اجازه نمی‌دهد که تعدادی اراذل و اوباش امنیت و آرامش مردم را خدشه دار کنند.

گفتنی است بعد از ظهر امروز ۴ نفر از ۵  اراذل دستگیر شده که موجب رعب و وحشت و ایجاد ناآرامی در خیابان مرتضوی تهران شده بودند در محل وقوع جرم گردانده شده و در این بین شهروندان از سرعت عمل پلیس در دستگیری اراذل تقدیر کرده و از دستگاه قضا خواستار برخورد قاطع با دستگیر شدگان شدند.

ارازل اوباش در خیابان مرتضوی (2)

کدخبر: 815042 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟