قاتل اجیر شده مرد خیاط از تهران به گلستان رفته بود + علت قتل مسلحانه در گنبدکاووس

به گزارش رکنا، اواخر تیر امسال مرد ۳۴ساله وقتی وارد مغازه خیاطی‌اش در گنبدکاووس شد، با شلیک یک گلوله به قتل رسید. در جریان تحقیقات روی این پرونده، هفته گذشته 2 زن و 3 مرد به‌عنوان مظنون این جنایت شناسایی شدند که در بررسی‌ها مشخص شد یکی از آنها، اختلاف قدیمی و خانوادگی با مقتول دارد.

بازجویی از این متهم آغاز شد تا این‌که اعتراف کرد برای کشتن مرد خیاط، قاتلی را اجیر کرده است. این مرد در جریان تحقیقات گفت: من و مرد خیاط اختلاف قدیمی خانوادگی داشتیم. به دنبال انتقام از او بودم اما برای اجرای نقشه‌ام طوری رفتار می‌کردم که همه تصور کنند به اختلافم با او پایان داده‌ام. مدتی به دنبال قاتلی بودم تا با گرفتن پول، مرد خیاط را به قتل برساند. از طریق چند خلافکار به مردی در تهران رسیدم که می‌توانست کاری که می‌خواستم را انجام دهد. چند بار با او دیدار کرده و طبق توافق‌مان، چند روز قبل آدمکش اجاره‌ای از تهران به گنبدکاووس آمد. تصویر مرد خیاط و مسیر ترددش را برای او ارسال کردم. روز حادثه در مسیرش کمین کرد و وقتی مرد خیاط وارد مغازه‌اش شد او را با شلیک گلوله به قتل رساند و بعد عکس جسد را برایم ارسال کرد.

 با اعتراف‌های این مرد، هویت قاتل فراری به دست آمد و ماموران برای دستگیری او عازم تهران شدند. در جریان تحقیقات پی بردند که متهم به قتل فراری متاهل بوده و در یکی از محله‌های پایتخت زندگی می‌کند. روز جمعه بیست‌ویکم مرداد امسال خانه‌اش را محاصره کردند و با ورود به آنجا او بازداشت شد. در بازرسی از خانه‌اش یک قبضه کلت و سه عدد فشنگ کشف شد.

سرهنگ محمود علی‌فر، فرمانده انتظامی شهرستان گنبدکاووس استان گلستان با تایید این خبر گفت :با تحقیق از متهم به قتل پرونده او اعتراف کرد برای قتل مرد خیاط اجیر شده و او را به قتل رسانده است.

جام جم

کدخبر: 814827 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟