انهدام باند سارقان احشام و تجهیزات راهداری در هامون

به گزارش رکنا، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان سیستان وبلوچستان اظهار کرد: در پی وصول یک فقره پرونده سرقت احشام از پاسگاه انتظامی" تیمورآباد" شهرستان هامون موضوع به صورت ویژه در دستور کار و بررسی کارآگاهان زبده این پلیس قرار گرفت.

وی افزود؛ با توجه به وقوع چندین فقره سرقت احشام در شهرستان، این پلیس با گسترش چتر اطلاعاتی جهت شناسایی سارقان و طی تحقیقات و بررسی های صورت گرفته مخفیگاهشان در بخش تیمور آباد شهرستان شناسایی شد.

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان تصریح کرد؛ تحقیقات اولیه پلیس حاکی از این بود که سارقان با دو دستگاه خودرو سواری پژو405 و با لباس محلی و با بستن سر و صورت و تاریکی شب با خودرو ی سواری پژو 405 اقدام به سرقت احشام در سطح حوزه و شهرستان مجاور می نمایند.

این مقام انتظامی گفت؛ به جهت پیشگیری از وقوع سرقت های احشام به منظور تسریع در دستگیری سارقان وشناسایی دقیق محل، تیم متشکل از پلیس آگاهی استان و ماموران انتظامی شهرستان هامون وبا انجام هماهنگی قضایی به محل مخفیگاه سارقان اعزام و طی یک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری 4 سارق شدند.

وی با اشاره به دستگیری تعداد 4 سارق خاطرنشان کرد: در بازسی از مخفیگاه سارقان مقادیری مشروبات الکلی دست ساز و علائم و تجهیزات مخصوص ادارات و شرکت ها، علائم جاده ای و یک دستگاه خودرو سواری پژو 405 نیز کشف شد.

ملاشاهی گفت: متهمان به همراه اموال مشکوفه به مقر انتظامی دلالت و دربازجویی تخصصی پلیس تا کنون به 3 فقره سرقت تجهیزات راهداری اعتراف نمودندو با تشکیل پرونده جهت معرفی به دستگاه قضایی تحقیقات تکمیلی نیز ادامه دارد.

کدخبر: 814024 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟