اولین عکس از شهید سرهنگ علی برزگرپور / 6 شرور در کرمان به هلاکت رسیدند + جزییات

به گزارش رکنا، سردار عبدالرضا ناظری گفت: شامگاه دوشنبه 3 مرداد ماه ماموران تیم گشت پایگاه شهید خواجویی بهرامجرد از توابع کرمان هنگام پایش خودروهای عبوری در حوزه استحفاظی به ۲ دستگاه خودروی سواری و وانت مشکوک و دستور ایست دادند که هر ۲ خودرو با افزایش سرعت از محل متواری شدند و بدون فوت وقت ماموران اقدام به تعقیب و گریز آن‌ها کردند.

او می‌گوید: طی این عملیات و با تعقیب و مراقبت ماموران با توقیف خودروی وانت، ۶۹۷ کیلو موادمخدر، شامل: ۵۰۸ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک و ۱۸۸ کیلو و ۴۱۰ گرم حشیش کشف و یک قاچاقچی دستگیر شد و در ادامه در پی اعزام تیم کمکی از پلیس مرکز استان به محل درگیری ، سرنشینان خودروی پژو پارس اشرار که اقدام به تیراندازی به سمت ماموران پلیس می‌کردند، در مواجهه با آتش سنگین ماموران، عرصه را بر خود تنگ دیدند و به سمت محور کرمان ـ بم متواری شدند.

شهادت سرهنگ دوم در عملیات دستگیری اشرار

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: با توجه به سابقه شرارت و ناامنی این اشرار در منطقه جنوب شرق کشور، ماموران جان بر کف پلیس کرمان تمام توان خود برای دستگیری این اشرار را به کار گرفتند و نهایتا در محور کرمان ـ بم (حوالی سه راهی راین)، با تعقیب و مراقبت و آتش پرحجم ماموران، ۶ شرور به هلاکت رسیدند.

به گفته سردار ناظری با توجه به سابقه شرارت و ناامنی، گروگانگیری و حمل مسلحانه مواد مخدر اشرار به هلاکت رسیده در منطقه جنوب شرق کشور طی این عملیات علاوه بر مواد مخدر کشف شده، ۳ قبضه سلاح کلاش، ۱۷ قبضه خشاب و مقادیر زیادی فشنگ جنگی کشف و متاسفانه ۵ تن از همرزمان مجاهد پلیس مجروح و سرهنگ دوم علی برزگرپور به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

او ضمن تبریک و تسلیت شهادت این شهید به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج) و خانواده داغدارش و با اشاره به اینکه حال همرزمان مصدوم بستری در بیمارستان مساعد است، گفت: زمان و مکان تشییع پیکر مطهر این شهید متعاقبا اعلام خواهد شد.

کدخبر: 807614 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟