دستگیری قاتل فراری صاحب خودرو سانتافه در خوزستان/ شهروندان در هنگام مراجعه به سایت دیوار مراقب باشند

به گزارش رکنا، سرهنگ «حجت اله سفید پوست» در بیان جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره پرونده فقدانی مبنی بر اینکه شخصی از طریق سایت دیوار قصد فروش خودرو سانتافه خود را داشته و تاکنون به منزل مراجعه نکرده موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

 وی افزود: در بررسی‌ کارآگاهان پلیس مشخص شد خودرو فقدانی در مسیر مواصلاتی تهران به اهواز در حال حرکت بوده که با شگردهای خاص پلیسی موقعیت خودرو سانتافه شناسایی و در ورودی شهر اهواز توقیف و راننده دستگیر گردید.

  جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به یافتن دو عدد پوکه و خون در خودرو  گفت: با تحقیقات گسترده پلیسی و ادله متقن و متعدد پلیس، متهم سرانجام اعتراف کرد که  پس از تماس تلفنی و حضور صاحب خودرو در محل قرار او را با دو گلوله به قتل رسانده است.

 این مقام ارشد انتظامی ضمن اشاره به کشف سلاح بکار رفته در سرقت تصریح کرد:قاتل به یک فقره قتل دیگر اعتراف کرده است.

سرهنگ سفید پوست در پایان خطاب به تمامی شهروندان عزیز توصیه کرد: افراد به هنگام مراجعه به سایت های تبلیغاتی فروش چون سایت دیوار، شیپور و .... به راحتی به اشخاص و حتی آگهی ها اطمینان نکرده و حتماً خرید و فروش خود را از طریق مراجع رسمی انجام دهند تا شاهد این چنین حوادث  تلخی نباشیم.

خبرنگار انتظامی علی رنجکش

 

کدخبر: 805054 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟