حجم ویدیو: 19.11M | مدت زمان ویدیو: 00:00:10

به گزارش رکنا، مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشور ، از وقوع آتش‌سوزی در بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) خبر داد.سه تیم آتش نشانی به محل رسیده اند و تلاش برای اطفا حریق آغاز شده است.طبق بررسی های اولیه آتش سوزی در اتاق کنفرانس بیمارستان بوده است.

 مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: ۶ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه موتورلانس و سه دستگاه اتوبوس آمبولانس به این این حادثه اعزام شد.

وی افزود: تعدادی از بیماران در بخش‌های فوقانی طبقه اول که بخش گوش، حلق و بینی بیمارستان قرار دارد به دلیل انتشار دود تحت درمان قرار گرفتند.

خالدی اظهار کرد: تمام مراکز درمانی اطراف بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) هم اکنون در آماده باش کامل به هستند.

سخنگوی سازمان اورژانس گفت: خوشبختانه آسیب دیدگان این حادثه بدحال نیستند و این حریق تاکنون خسارت جانی و مالی نداشته است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از مهار حریق بیمارستان رسول اکرم(ص) با اقدام به‌موقع آتش‌نشانان خبر داد و گفت: تخلیه دود در حال انجام است.

جلال ملکی از مهار آتش‌سوزی در بیمارستان رسول اکرم (ص) خبر داد و گفت: در پی وقوع وقوع حریق در این بیمارستان چهار ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شد و خوشبختانه با اقدام به‌موقع آتش‌نشانان، حریق مهار شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران خاطرنشان کرد: تاکنون تعداد زیادی از افراد محبوس توسط آتش‌نشانان از محل حادثه خارج شدند و در حال حاضر آتش‌نشانان مشغول تخلیه دود هستند.

کدخبر: 802301 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟