دستگیری دزدان خانه های تهرانی ها در قم

به گزارش رکنا، رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند ۳ نفره سارقان مغازه خبر داد و گفت: متهمان دستگیر شده تحت تعقیب پلیس آگاهی شهرستان قم نیز هستند.

سرهنگ کارآگاه سیدقاسم موسوی فر بیان داشت: بیستم اردیبهشت سال جاری پرونده‌ای با موضوع سرقت از مغازه سوپرمارکتی به دادخواهی مالباخته و نیز دستگیری یک متهم به اسم محمود در کلانتری ۱۵۹ بی سیم تشکیل شد که به دستور قضائی پرونده برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی عنوان کرد: بدوا از شاکی در خصوص موضوع مطروحه تحقیق که اظهار داشت در طول سال جاری مغازه اش طی چندین مرحله توسط سارقان مورد سرقت واقع شده و اموالی شامل وجوه نقد، ترازو، مواد خوراکی به ارزش تقریبی ۱۸ میلیون تومان به سرقت رفته است تا اینکه در روز جاری فرد مذکور که قصد سرقت از مغازه را داشت دستگیر و تحویل ماموران دادم.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: با وصول پرونده به این یگان، پیرامون موضوع جرم از متهم تحقیق بدوا منکر بزه انتسابی و سرقت بوده لیکن با اخذ سوابق وی، سابقه دار بودن متهم محرز، در ادامه بررسی‌های پلیسی، متهم به بزه انتسابی معترف و اظهار داشت به همراه ۲ تن از دوستانش به اسامی صالح و علی که بواسطه مصرف مواد با آن‌ها آشنا شده در سرقت نقش داشته اند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با شناسایی پاتوق دوم متهم، ماموران با هماهنگی‌های قضائی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی با اشاره به اینکه در ادامه بررسی‌های پلیس به دست آمد متهمان دستگیر شده تحت تعقیب پلیس آگاهی شهرستان قم هستند، گفت: متهمان با صدور قرار تامین مناسب از سوی مرجع قضائی برای تحقیقات تکمیلی در اختیار این یگان می‌باشند.

کدخبر: 802189 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟