شیرزن جاده ها را می شناسید؟ / جبر زمانه این زن قمی را راننده تریلی کرد + فیلم
حجم ویدیو: 61.65M | مدت زمان ویدیو: 00:03:14

به گزارش رکنا، به تازگی فیلمی جالب و عجیب و در عین حال غرور آفرین از یک شیرزن ایرانی در فضای مجازی منتشر شده است که نظر کاربران را به خود جلب کرده است.
همان طور که در ویدئو بالا مشاهده می کنید، مردی از پشت قاب گوشی همراهش در حال تصویربرداری از خانم میانسالی است که در حال سر و کله زدن با" پلوس" چرخ تریلی است.
این شیر زن راننده تریلی است که 8 پراید را حمل می کند و در مسیر پلوس یکی از چرخ هایش بریده است و برای تعمیر آن ، تریلی را در کنار جاده پارک می کند و تا قبل از آن که تعمیرکار مورد نظر قطعات مورد نیازش را برای او بیاورد، به تنهایی دست به آچار شد.

راننده زن تریلی مادر 2 دختر جوان

این زن اهل قم است و 2 دختر دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد در رشته های فیزیک هسته ای و عمران دارد. از سال 72 با تمام مخالفت های خانواده و اطرافیان به دلیل فلج شدن همسرش بعد از تزیق یک آمپول و به گفته خودش به جبر زندگی راننده تریلی شد. او 13 سال به بهترین شکل در این شغل شاگرد پدرش بود.
این خانم میانسال در ادامه از مشکلات کاری اش گفت و این که علاوه بر تریلی، راننده لودر ، گریدر و... هم بوده است. او راننده ترازیت است و از سفرهایش به خارج از کشور گفت و این که مشکلاتش به عنوان یک راننده خانم خودروهای سنگین در ایران بیشتر از خارج از کشور است.
 

کدخبر: 801860 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟