گروگانگیری مسلحانه در چابهار / نجات مرد ربوده شده از دست گروگانگیران

به گزارش رکنا، سردار «احمد طاهری» فرمانده انتظامی استان سیستان‌وبلوچستان گفت: در تاریخ 8 تیر ماه سال جاری در پی گزارش یک فقره آدم‌ربایی ، در یکی از محلات شهرستان چابهار، تیمی مجرب از مأموران پلیس آگاهی آن شهرستان وارد عمل شدند.

وی افزود: با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی در محل و بررسی اظهارات شاهدان عینی، مشخص شد، ۴ فرد مسلح ناشناس با صورت‌هایی پوشیده و با تهدید سلاح کلاش، مردی ۳۸ ساله را سوار بر یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ کرده و از محل متواری شده‌اند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در بررسی‌های اولیه کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص که آدم‌ربایان به دلیل یک سری اختلافات مالی این فرد را ربوده و او را به مکانی نامعلوم منتقل و طی تماس با خانواده‌اش درخواست مبالغ زیادی پول در قبال آزادسازی وی کرده اند.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: تیم رسیدگی کننده به پرونده به منظور حفظ جان گروگان، تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی محل نگهداری وی و دستگیری عاملان این اقدام آغاز کردند.

سردار طاهری بیان داشت: سرانجام پس از چند روز تلاش شبانه روزی پلیس، محل نگهداری فرد ربوده شده در یکی از روستاهای شهرستان چابهار شناسایی و روز گذشته تیم عملیات ویژه پلیس آگاهی چابهار با حضور در محل، این مرد را پس از ۴ روز اسارت از چنگال آدم‌ربایان آزاد کردند.

فرمانده انتظامی انتظامی استان با تأکید به برخورد قاطعانه پلیس با اخلالگران امنیت عمومی خاطر نشان کرد: تلاش پلیس برای دستگیری متهمان متواری پرونده ادامه دارد که با سرنخ‌های بدست آمده به زودی دستگیر و به مراجع قضائی معرفی خواهند شد.

کدخبر: 800701 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟