قاچاقچیان انسان کلیه های 2 جوان تهرانی را می خواستند / در مرز ماکو چه رخ داد؟

به گزارش رکنا ، تیر ماه جاری، رسیدگی به پرونده آدم‌ربایی و ضرب و جرح 2 مرد افغانستانی و پاکستانی در دستور کار محمدامین تقویان بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جرائم‌جنایی قرار گرفت.

تحقیقات ابتدایی بازپرس پرونده مشخص کرد، 2 مرد جوان که قصد مهاجرت به اروپا را داشتند با یک گروه در فضای مجازی آشنا شدند و پس از مذاکرات اولیه، در منطقه چهاردیواری تهران سوار خودرو متهمان شدند و به سمت ماکو حرکت کردند.

از سوی دیگر بررسی‌ها نشان داد، مالباختگان پس از حضور در ماکو توسط اعضای همان گروه با چشمانی بسته مکانی نامعلوم ربوده شدند و هدف ضرب و جرح شدید و آزار و اذیت قرار گرفتند.

در ادامه بر اساس ادعای شاکیان که مقرون به واقعه بوده است مشخص شد، متهمان پس از ضرب و جرح شدید، از 2 مرد جوان درخواست پول کردند و قصد برداشتن کلیه مردان جوان را با عمل جراحی داشته‌اند.

مالباختگان پس از مواجه با قصد هولناک آدم‌ربایان در ماکو با پرداخت پول زیاد آزاد شدند و پس از حضور در تهران برای تنظیم شکایت به دادسرای امور جرائم‌جنایی مراجعه کردند.

تحقیقات تکمیلی در رابطه با این پرونده توسط محمدامین تقویان؛ بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جرائم‌جنایی ادامه دارد و کارآگاهان پلیس آگاهی برای کشف ابعاد پنهان پرونده وارد عمل شده‌اند.

 

کدخبر: 799224 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟