تصادف مرگبار پراید با ال نود در جاده خوشاب

به گز ارش رکنا، فرمانده انتظامی شهرستان خوشاب در تشریح جزئیات این سانحه رانندگی دل خراش گفت: در پی اعلام یک فقره سانحه جاده ای در محور خوشاب به قوچان، بلافاصله تیم های انتظامی به همراه عوامل پلیس راه و مأموران امدادی به محل اعزام شدند.

سرهنگ نوروزی افزود: با حضور مأموران در محل حادثه و انجام بررسی های اولیه مشخص شد یک دستگاه خودرو سواری پراید با یک دستگاه سواری ال۹۰ به شدت برخورد کرده است. در پی شدت این تصادف سرنشینان هر دو خودرو مصدوم و داخل اتاق خسارت دیده آن ها محبوس شده بودند.

این مقام انتظامی شهرستان خوشاب ادامه داد: پس از رها سازی محبوسان از داخل خودروهای خسارت دیده مشخص شد که یک نفر به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است. در این حادثه دو نفر دیگر نیز مصدوم شد ند که بلافاصله تحویل عوامل اورژانس 115 و به مرکز درمانی در سبزوار منتقل شدند. علت حادثه نیز از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.به گفته سرهنگ نوروزی وضعیت جاده مواصلاتی شهرستان خوشاب نامطلوب است و این جاده ترانزیتی بیش از ۴۰سال قدمت دارد و به دلیل عرض کم و پیچ های خطرناک باعث حادثه می شود، بنابراین نیاز است تا مسئولان توجه ویژه به این جاده داشته باشند.

 

 

کدخبر: 798300 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟