به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی استان کرمان بیان کرد: نیروهای انتظامی کرمان با هدف مقابله  و  مبارزه  با موادمخدر و برخورد با سوداگران و قاچاقچیان و با انجام اقدامات شبانه روزی و اطلاعاتی در سه ماه اول امسال، دو  هزارو ۵۲۵ قاچاقچی و خرده فروش مواد مخدر را دستگیر کردند. سردار عبدالرضا ناظری‌ افزود: در این عملیات‌ها دو هزارو ۳۲۵ معتاد دستگیر شدند و  ۴۷۱ خودروی سبک و سنگین توقیف شد.

 وی  با اشاره به این که رشادت و ازخودگذشتگی نیروهای مبارزه با مواد مخدر در کشور بر هیچ کس پوشیده نیست، گفت: در مجموع این عملیات‌ها ۳۳باند مواد مخدر نیز متلاشی شده است.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه  از کشف ۳۰۳ کیلو انواع مواد مخدر  در عملیات شبانه پلیس بم خبر داد و افزود: از یک خودروی پژوی عبوری در  این شهرستان ۲۲۹ کیلو تریاک، ۴۶ کیلو هروئین و۲۸کیلو شیشه کشف شد و دو متهم دستگیر شدند.

وی اظهار کرد: نیروهای پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان بم با انجام اقدامات اطلاعاتی از عبور یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ حامل موادمخدر از حوزه این شهرستان باخبر و طی یک عملیات شبانه در محور «بم-کرمان» مستقر شدند. وی افزود: ماموران مستقر در این محور خودروی مدنظر را مشاهده کردند و به آن دستور ایست دادند اما با تغییر مسیر و فرار این خودرو با سرعت زیاد و انجام حرکات مخاطره آمیز مواجه شدند. وی  تصریح کرد: ماموران نیز بلافاصله طی یک عملیات تعقیب و مراقبت به منظور جلوگیری از وقوع تصادف برای سایر خودروهای این محور با شلیک دقیق به لاستیک،  این خودرو را متوقف و محموله سنگین مواد افیونی را کشف کردند.

کرمانی

کدخبر: 798279 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟