تصادف نیسان آبی  با 2 خودروی پارک شده در بزرگراه آزادگان

به گزارش رکنا، سرهنگ علی همه خانی گفت: ساعت 7 و 20 دقیقه صبح امروز در مسیر بزرگراه آزادگان بعد از معراج، یک دستگاه وانت نیسان با دو دستگاه سواری سمند و وانت نیسان دیگر به شدت برخورد می کنند.

وی افزود: ماجرا از این قرار بوده است که یک دستگاه سواری سمند در این مسیر دچار نقص فنی گردیده و یک دستگاه وانت نیسان برای رفع نقص و انتقال آن در حاشیه بزرگراه و در محلی ناایمن بدون استفاده از علایم ایمنی و هشداردهنده متوقف می‌گردد.

سرهنگ همه خانی اظهار کرد: در این بین یکدستگاه وانت نیسان به دلیل توجه نکردن به جلو با این دو وسیله به شدت برخورد نموده و خسارات فراوانی را بر جای می‌گذارد و راننده و سرنشین سمند را دچار شوک و مصدومیت جزئی می‌نماید.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بلافاصله تیم کارشناسی منطقه ۲۶ پلیس راهور فاتب در محل حادثه حضور یافته و نسبت به ایمن سازی محل حادثه و بررسی صحنه اقدام نمودند.

استفاده از مثلث خطر و علائم هشداردهنده

وی بیان داشت: چنانچه خودرویی در بزرگراه‌ها خراب و یا دچار نقص فنی گردید بلافاصله باید به منظور اطلاع رسانی به دیگر رانندگان حتما از مثلث خطر و علائم هشداردهنده استفاده کرده تا حادثه را به کمترین میزان خود برسانند و اگر خودرویی دچار مشکل و نقص فنی گردد و قرار است در حاشیه بزرگراه و آزادراه متوقف گردد، باید در قسمت خطوط اضطراری یا جایی که با تابلو محل پارک مشخص شده یا در شانه خاکی بایستد که برای این کار می‌بایست این خودرو به منتهی علیه سمت راست و در قسمت‌های خط اضطراری با زدن فلاشر متوقف و همچنین با نصب علائم به فاصله ۱۵۰ متری اقدام نماید تا خودرویی از پشت با آنان برخورد نکند.

سرهنگ همه خانی از رانندگان خواست در حاشیه بزرگراه به هیچ عنوان توقف ننمایند و در صورت خرابی خودرو به این نکته توجه داشته باشند که برای اطلاع دیگر رانندگان از این موضوع و جلوگیری از بروز سوانح و تصادفات حتما نسبت به استفاده از علایم هشدار دهنده و مثلث خطر در فاصله‌ای مناسب استفاده نمایند.

کدخبر: 792981 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟