به گزارش رکنا، سرهنگ " علی اصغر شریفی " به نقل از رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور پایتخت ضمن بیان این خبر گفت: در ساعت 6 و 30 دقیقه صبح امروز در پی رصد دوربین‌های کنترل ترافیک از محدوده‌های معابر پایتخت مبنی بر یک فقره برخورد شدید وانت نیسان با گاردریل‌های بزرگراه بابایی به شرق محدوده مهام، بلافاصله تیم کارشناسی پلیس بزرگراه، پلیس راهور فاتب بهمراه نیرو‌های امدادی در محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود: با حضور عوامل پلیس راهور تهران بزرگ در محل حادثه و در بررسی‌های اولیه مشخص شد که یک دستگاه تانکر به علت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب آلودگی به شدت با جداول کناری بزرگراه برخورد و پس از عبور و وارد شدن به جوی آب به داخل فضای سبز این محدوده وارد می‌شود.

حضور به موقع تیم پلیس

وی ادامه داد: با حضور به موقع تیم پلیس بزرگراهی در محل حادثه ایمن سازی‌های لازم در خصوص عدم برخورد دیگر خودرو‌ها در این محل انجام شد و این تانکر از موقعیت به سلامت خارج شد.

سرهنگ شریفی در پایان از رانندگان خواست: قبل از حرکت حتما استراحت کافی و لازم را داشته باشند و هیچ گاه با چشمان خواب آلود و خسته به رانندگی ادامه ندهند.

کدخبر: 792506 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟