پایان راه سارقان زورگیر جاده شنی شهرک صنعتی شمس آباد

به گزارش رکنا، سرهنگ "دوستعلی جلیلیان" در تشریح این خبر بیان داشت:در پی افزایش سرقت از اتباع کشور همسایه به روش زورگیری و با تهدید سلاح سرد توسط 3 نفر با یک دستگاه خودروی پژو پارس سفید رنگ در جاده شنی ما بین حسن اباد تا شهرک صنعتی شمس آباد ، دستگیری سارقان را تیمی از ماموران کلانتری 176 حسن آباد بر عهده گرفتند و گشت زنی های هدفمند را افزایش دادند.

وی عنوان کرد: روز گذشته تیم عملیاتی کلانتری حسن آباد حین گشت زنی یکی از اتباع کشور همسایه را با حالت پریشان مشاهده که در بررسی انجام شده بیان داشت لحظاتی قبل 4 نفر با یک دستگاه پژو سفید رنگ اقدام به سرقت موتورسیکلت و تلفن همراهش به شیوه زورگیری کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه با کسب مشخصات سارقان بلافاصله طرح مهار در محدوده حسن آباد به اجرا درآمد افزود: دقایقی از اجرای طرح نگذشته بود که خودروی سارقان با 3 سرنشین مشاهده که طی یک عملیات ضربتی و مقتدرانه خودرو متوقف و هر 3 سارق دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از سارقان یک دستگاه تلفن همراه مسروقه کشف شد ابراز داشت: در مواجه حضوری مال باخته سارقان را مورد شناسایی قرار داد و در این خصوص 3 مال باخته دیگر نیز سارقان را شناسایی کردند.

سرهنگ جلیلیان در پایان گفت: شناسایی آخرین سارق متواری و کشف جرائم احتمالی متهمان و شناسایی دیگر مال باختگان همچنان ادامه دارد.

کدخبر: 788696 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟