گفتگو با پیمانکاری که می دانست ساختمان ویران می شود / پسر عمویم زیر آوار متروپل است + فیلم و عکس
حجم ویدیو: 20.69M | مدت زمان ویدیو: 00:02:50

به گزارش رکنا، کارکنان متروپل از قبل می دانستند خطر جدی ساختمان را تهدید می کند.اعتراض می کردند و گوشزد می دانند اما ناگهان متروپل روی سر دوستان و عزیزانشان آوار شد.

مصطفی نصیری یکی از همان کسانی است که صدای هشدارش به گوش کسی نرسید و حالا نگران پسرعموی خود است که زیر آوار گرفتار است و خبری از او نیست.مصطفی در گفتگو با خبرنگار رکنا می گوید:« پسرعموی من در این حادثه مفقود شده است.ما کناف کار ساختمان بودیم و کار دکور انجام می دادیم.من پیمانکار بودم و موقع حادثه در ساختمان حضور نداشتم.یکی از کارگران با من تماس گرفت و با ترس گفت نصف ساختمان ریخته و ما داریم از پله فرار می کنیم.

من سریع خودم را به ساختمان رساندم.دو نفر از دوستانم به نام نوید مزرعاوی و امیرحسین به همراه پسرعمویم به نام محسن،مفقود بودند که در خرابه ها دنبال آنها می گشتم. بعدا متوجه شدم به بیمارستان منتقل شدند.اما هنوز هم از محسن خبری نیست.دو نفر از دوستان ما به نام هاشم بحرانی و عبدالله هم هنوز زیر آوار هستند.»

مصطفی دو دقیقه قبل از فرو ریختن ساختمان با یکی از افراد مفقود این حادثه صحبت کرده بود:«هاشم بحرانی سرپرست کارگاه با بار سیمان در ماشین نیسان بود و دوستان دیده بودند که در حال بالا رفتن از طبقه ششم پارکینگ بود. او دو دقیقه قبل از حادثه آوار برای من واریزی یک پول را فرستاد.اما حالا هیچ خبری از او نداریم.»

می دانستیم متروپل فرو می ریزد

مصطفی در ادامه می گوید:«سه تا ازستون ها کج شده بودند.دقیقا دو روز قبل از حادثه از آن عکس گرفتم و استوری کردم اما به من گفتند چرا عکس گرفتی؟

ما می دانستیم با آن وضعیت ساختمان فرو می ریزد.فقط زمان فروریختن را نمی دانستیم.»

مصطفی نصیری در ادامه راجع به ادامه کار با توجه به شرایط ناایمن می گوید:« مال و زندگی ما آنجا بود.قرارداد کاری داشتیم و نمی توانستیم ترک کار کنیم.»

کدخبر: 784269 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟