اولین آمار از کشته و زخمی های برج دوقلو متروپل آبادان + فیلم و عکس
حجم ویدیو: 2.40M | مدت زمان ویدیو: 00:00:19

به گزارش رکنا، دقایقی پیش حادثه وحشت آوری در خیابان امیرکبیر آبادان رخ داد و مشخص شد یکی از برج های دوقلو متروپل آبادان که در حال ساخت بود ریخته شد.

برج 2 قلو آبادان

ریخته شدن این برج باعث شد تا خاک همه جا را فرا بگیرد و ماجرای ریزش ساختمان در حال ساخت متروپل به سازمان آتش نشانی مخابره شده است.

پلیس از مردم خواست به محل حادثه نزدیک نشوند چون احتمال ریزش کامل 2 برج وجود دارد.

برج دوقلو آبادان

یک کشته در برج دوقلو آبادان تا کنون

خالدی روابط عمومی اورژانس کشور در توضیح به خبرنگار رکنا گفت:« تا کنون 5 مصدوم و 2 کشته در این حادثه شناسایی شده است اما احتمال افزایش شمار جانباختگان زیاد است.»

در حال حاضر آمار دقیقی از تلفات درحال حاضر وجود ندارد. تمامی دستگاه ها در منطقه حضور دارند و درحال انجام وظایف خود هستند.

ساختمان فرو ریخته درحال ساخت بوده است و احتمال تلفات به دلیل حضور در منطقه مسکونی را دارد. دستور تخلیه مناطق اطراف ساختمان داده شده است

 

.برج دوقلو آبادان

چهار تیم امدادی از شهرستان‌های خرمشهر، ماهشهر و شادگان همراه با ۲ تیم سگ‌های زنده‌یاب و خودروهای ست نجات به محل حادثه اعزام شده است.

قطع گاز خیابان امیرکبیر آبادان

خبرنگار اعزامی رکنا در آبادان در مورد مشاهدات خود از وضعیت محل حادثه گزارش می دهد:«علت حادثه هنوز گزارش نشده است اما گاز منطقه خیابان امیر کبیر قطع شده است.همچنین گفته شده چند دختر بچه که در حال عبور از خیابان ته لنجیها بودند، زیر این ساختمان مدفون شدند.اما این شایعات تا کنون تائید یا تکذیب نشده است.»

اعزام تیم های عملیاتی جمعیت هلال احمر به محل حادثه ساختمان مترو پل آبادان

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان خوزستان؛ به دنبال اعلام فروختن یک ساختمان ۷ طبقه در منطقه چهار راه امیری بخش مرکزی شهرستان آبادان در حوالی ساعت ۱۲:۴۵ ۹ تیم عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر به منطقه اعزام شدند.

وحید شعبانی عنوان کرد: ۳ تیم عملیاتی امداد ونجات از جمعیت هلال احمر آبادان ،۳ تیم عملیاتی از جمعیت هلال احمر خرمشهر به همراه تیم های آنست (سگهای زنده یاب)و تیم‌های واکنش سریع بلافاصله پس از کسب خبر به منطقه اعزام شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان افزود :هنوز علت فروریختن ساختمان متروپل آبادان مشخص نیست و تیم های امدادونجات در منطقه حاضر و مشغول امدادرسانی هستند.

 اطلاعات تکمیلی متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد .

کدخبر: 783592 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟