زهرا کوچولو را می شناسید؟ / در سمنان همه به دنبال او هستند + عکس

به گزارش رکنا، معاون عمرانی استاندار و جانشین ستاد مدیریت بحران استانداری سمنان با اشاره به ادامه جستجوی دختر گمشده دخترک ۷ ساله در منطقه جنگلی دشت شاد حسین آباد کالپوش گفت: از همه مردم بویژه اهالی استان‌های مازنداران، گلستان، سمنان و خراسان رضوی و شمالی درخواست می‌کنیم چنانچه اطلاعاتی از این کودک دارند در اسرع وقت با شماره تلفن ۳۳۴۴۳۶۶۳ (استانداری سمنان) و یا پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.

زهرا عرب اسدی کودک اهل روستای کلاته اسد میامی روز جمعه ۳۰ اردیبهشت در جنگل‌های دشت شاد از توابع شهرستان میامی گم شده است.

عملیات جستجو با حضور تیم‌های تخصصی هلال احمر

از عصر دیروز زمان اعلام مفقود ی این کودک ، ۱۲ تیم جستجوی تخصصی شامل ۸ تیم از استان سمنان و ۴ تیم از استان گلستان و همچنین ۲۰۰ نفر از روستا‌های مناطق اطراف بویژه دشت شاد، نام نیک و کرنگ مناطق جنگلی را جستجو کردند که این عملیات بعلت پدیده مه آلودگی و بارندگی شدید در ساعت ۳ بامداد امروز ۳۱ اردیبهشت ماه متوقف شد.

محمد حمیدی معاون استاندار سمنان گفت: امروز با روشن شدن هوا و مناسب شدن نسبی وضعیت جوی عملیات جستجو با حضور تیم‌های تخصصی هلال احمر و سگ‌های زنده یاب و همچنین نیرو‌های مردمی مجددا آغاز و همچنان در حال انجام است.

کدخبر: 782724 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟