مصدومیت ۳ آتش‌نشان در عملیات اطفای حریق در محدوده بازار بزرگ اصفهان

به گزارش رکنا، فرهاد کاوه آهنگران با اعلام این خبر، اظهار کرد: ساعت ۲۰ و ۲۸ دقیقه امشب (پنجشنبه، ۲۲ اردیبهشت) انبار چینی و بلور در خیابان هاتف، کوچه میرعماد دچار حریق شد. این انبار با وسعتی حدود ۷۰۰ متر در مجاورت شش مغازه صنایع دستی و انبار چوب قرار داشت.

وی با بیان اینکه با اقدام سریع آتش‌نشانان تنها بخشی از انبار دچار حریق شد و حریق به مغازه‌های مجاور سرایت نکرد، گفت: متاسفانه در این حادثه شهروندان دچار آسیب نشدند، اما سه آتش‌نشان دچار مصدومیت شدند که دو نفر از ناحیه دست مصدوم شده و یک نفر از آتش‌نشانان دچار دود زدگی شدید شد و هر سه به بیمارستان اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان افزود: این حریق در لحظات اولیه کنترل شد، اما پاکسازی حریق زمان‌بر است و باید دود از منطقه تخلیه شود.

به گزارش سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان ، وی با اشاره به اعزام ۱۷ ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه، گغت: باتوجه به اهمیت حریق و حراست از بازار بزرگ اصفهان، ایستگاه‌ها با امکانات کامل به محل حادثه اعزام شدند و تمهیدات لازم را انجام دادیم که خوشبختانه این حادثه ختم به خیر شد.

کدخبر: 779835 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟