آتش سوزی در کارخانه خیابان فداییان اسلام /  مهار آتش پس از 4 ساعت !

به گزارش رکنا، ساعت 1و20 دقیقه بامداد امروز حادثه آتش سوزی در یک کارخانه متروکه اتفاق افتاد که بلافاصله پس از تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران آتش نشانان ایستگاه های ۹۰، ۱۴ و ۸۳ به همراه خودرو حامل دستگاه های تنفسی و تانکر آب را به خیابان فداییان اسلام(مسیر شمال به جنوب)، بعد از بزرگراه آزادگان اعزام کرد.

جعفر شکرانه مهربانی افسر آماده منطقه هفت عملیات آتش نشانی تهران در رابطه با این حادثه اظهار کرد: در قسمتی از یک کارخانه متروکه مسقف به مساحت تقریبی ۳ هزار مترمربع که مملو از ضایعات چوب و کارتن بود، آتش سوزی رخ داده و دود ناشی از آتش از فاصله دور قابل مشاهده بود.

مهار زبانه های آتش

وی ادامه داد: در زمان رسیدن نیروهای آتش نشانی درب ورودی کارخانه بسته بود که آتش نشانان ابتدا با استفاده از ابزار مخصوص، درب ورودی را گشودند و پس از اطمینان از قطع جریان برق کارخانه، با استفاده از لوله های آبرسانی از چندین جهت عملیات مهار زبانه های آتش در قسمت انبار کارخانه را آغاز کردند.

افسر آماده منطقه هفت عملیات آتش نشانی تهران با اشاره به این که شعله های آتش در حال سرایت به اطراف بود، افزود: نیروهای آتش نشانی در یک عملیات نفسگیر چهار ساعته، شعله های سرکش آتش را پیش از سرایت به نقاط دیگر کارخانه مهار و کاملا خاموش کردند.

مهربانی در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از شهروندان آسیبی وارد نشد.

کدخبر: 777363 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟