حمله مرگبار سگ‌ های ولگرد به کودک 3 ساله/ مشغول بازی لت و پار شد

کودک خردسالی که در بیرون از خانه مورد حمله سگ‌های ولگرد قرار گرفته بود جان باخت.

به گزارش رکنا، این کودک که هویتش «ناندینی» اعلام شده در مقابل خانه شان مشغول بازی بود که مورد حمله چهار سگ ولگرد قرار گرفت. این اتفاق پنجشنبه شب و در ایالت مرکزی مادهیا پرادش هند رخ داد.

لت و پار شدن کودک 3 ساله در حمله سگ ها

«وینود بابهار»، یکی از بستگان کودک به رسانه‌های محلی گفت: "من صدای سگ‌ها را شنیدم و وحشت کردم وقتی دیدم این کودک توسط چهار سگ ولگرد مورد حمله قرار گرفته است. من تمام تلاشم را کردم که سگ‌ها را دور کنم و این کودک را به داخل خانه بردم. وقتی او را در آغوش گرفتم، کودک کاملا از حال رفته بود."

«کالا بای» با شنیدن صدای فریاد‌های دخترش از خانه بیرون آمد و به همراه یکی از بستگانش کودک را به بیمارستان منتقل کرد. این کودک در راه بیمارستان که ۵ مایل با خانه شان فاصله داشت جان خود را از دست داد. یک مقام پلیس محلی هند در این باره به رسانه‌ها گفت: "این کودک در حالی که حالش وخیم بود در ساعت ۸/۳۰ دقیقه به بیمارستان رسید. او قبل از درمان و پیش از آنکه پزشکان بتوانند کاری برای او انجام دهند جانش را از دست داده بود."

گفتنی است؛ وقوع این حادثه مرگبار در حالی خبرساز می‌شود که چند روز پیش نیز حمله یک سگ به کودک ۱۰ ساله در یکی از مناطق هند خبرساز شده بود. این سگ در حالی به یک پسربچه حمله ور شد که صاحب آن از روی تراس خانه اش تنها نظاره گر این صحنه بود.

کدخبر: 765786 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟