مرگ پسر بچه ۲ ساله بر اثر سقوط در استخر باغ

سرهنگ " علی اکبر عیسی آبادی" فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در این باره بیان داشت: در حدود ساعت ۱۵:۰۰عصر روز گذشته گزارشی مبنی بر غرق شدگی کودک خردسالی در استخر یکی از باغات منزلی دریکی از شهرک های مسکونی این شهرستان به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اعلام شد.

به گزارش رکنا، وی خاطرنشان کرد: با اعلام این خبر بلافاصله تیم های امدادی و مأموران انتظامی در محل وقوع حادثه حاضر شدند که طی بررسی صورت گرفته مشخص شد کودک پس از جدایی از والدین در استخر آب کنار خانه باغ سقوط کرده است که بلافاصله او را از آب بیرون کشیده و به بیمارستان منتقل می کند که با وجود تلاش نیروهای امدادی، فرزندش به دلیل خفگی در بیمارستان جان می سپارد.

این مقام انتظامی اظهارداشت: با تائید مرگ این پسر بچه از سوی نیروهای امدادی بیمارستان، پرونده این حادثه تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی فرستاده شد.

سرهنگ عیسی آبادی در پایان از تمامی شهروندان خواست تا همواره در مراقبت از فرزندان خردسال خود، تلاش بیشتر کرده و از بازی کردن آنان در اطراف استخرها و سدهای خاکی و دیگر مکان هایی که فاقد هرگونه حفاظ ایمنی و نجات غریق هستند، خود داری کنند تا هرگز شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

کدخبر: 765446 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟