دیدار عزرائیل با پیرزن مریوانی در سرمای شدید  / او خوش شانس بود

فرمانده سپاه شهرستان سروآباد روز جمعه در توضیح این خبر اظهار داشت: در راستای مردم یاری و کمک به مردم گیر افتاده در برف و کولاک ، اکیپی از پرسنل سپاه سروآباد با مسئولیت فرمانده سپاه شهرستان به محورهای ارتباطی شهرستان رفتند.

به گزارش رکنا، سرهنگ محسن ایوانی افزود: در حین عبور در جاده سروآباد مریوان یک پیرزن ۷۰ ساله اهل یکی از روستاهای شهرستان مریوان که در کنار جاده بی رمق و سرمازده افتاده بود را مشاهده کردیم.

وی ادامه داد: با مشاهده این صحنه فوری از ماشین پیاده و این پیرزن را سوار بر ماشین سپاه کردیم و به بهداری سپاه سروآباد انتقال دادیم و اقدامات اولیه درمانی را برای وی انجام دادیم.

فرمانده سپاه سروآباد افزود: بعد از مساعد شدن حال این پیرزن ۷۰ ساله وی اظهار داشت که برای تهیه مایحتاج و خرید نان برای خود و دختر نابینایش حدود سه کیلومتر از محل زندگی خود را پیاده طی کرده بود و به علت بارش زیاد برف و سرمای بیش از حد هوا گرفتار شده و توان راه رفتن نداشت.

وی اضافه کرد: در این راستا وسایل و مایحتاج مورد نیاز این پیرزن و دخترنابینایش تامین و با وجود شرایط سخت آب وهوایی با یک ماشین کمک دار وی را به خانه اش در یکی از روستاهای مریوان بازگرداندیم و همین کار نیروهای سپاه موجب خوشحالی این پیرزن و دخترش شد.

سرهنگ ایوانی تاکید کرد: جهادگران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان سروآباد با همت بیشتر با تعهد به اسلام ناب، نام، نان، مقام و عنوان های دنیای دون را رها می کنند و در پی انجام تکلیف ذاتی خود به مردم کمک خواهند کرد.

بارش بی سابقه برف در سه روز گذشته در استان کردستان باعث مسدود شدن راه های ارتباطی و محورهای مواصلاتی شده است و بسیاری از مردم برای تامین مایحتاج خود با مشکل روبرو شده اند و در این راستا ادارات و دستگاه های خدمات رسان با تمام توان و تلاش خود در حال برف روبی و بازگشایی مسیرهای ارتباطی و تامین مایحتاج اولیه مردم هستند.

کدخبر: 764651 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟