6 عکس وحشتناک از پوکیدن 2 خودروی لوکس در تهران

مرکز فرماندهی  و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ  از واژگونی شب گذشته سواری مزدا در مسیر بلوار کوهستان هنگام و اپتیما  در محدوده رسالت باقری بدلیل تخطی از سرعت مقرره و برخورد  شدید با جداول و گاردریل های این معابر خبر داد .

به گزارش رکنا، سرهنگ علی همه خانی به نقل از رییس مرکز فرماندهی  و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ ضمن بیان این خبر افزود :  شب گذشته  شاهد  دو واژگونی در دو نقطه از شهر تهران بدلیل عدم توانایی رانندگان در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مقرره و مصدوم شدن هر دو راننده این خودروها بودیم .

وی ادامه داد : سواری سواری مزدا در مسیر بلوار کوهستان هنگام و سواری اپتیما در محدوده رسالت باقری بدلیل تخطی از سرعت مقرره و بشدت با  جداول و گاردریل های این معابر برخورد و واژگون و در همان محل متوقف می گردند .

وی گفت : تیم هایکارشناسی پلیس بزرگراه  راهور فاتب  پس از بررسی های صورت داده علل این حوادث را عدم توانایی رانندگان در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مقرره اعلام و نسبت به ایمن سازی محل تصادفات این دو خودرو را بوسیله جرثقیل  به محل ایمن منتقل نمودند .

سرهنگ همه خانی بیان داشت : هر دو راننده این وسایل نقلیه که در خودروهای خود محبوس بودند توسط تیم های آتش نشانی بیرون آورده شدند و بدلیل جراحات وارده توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند .

معاون آموزش  و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت : برخی رانندگان با دیدن خلوتی معابر گمان می کنند که می توانند سرعت خود را افزایش دهند و جان خود و دیگر شهروندان را به خطر اندازند که این اقدام آنان تنها خسارات جانی  و مالی در پی داشته و امنیت تردد و جان دیگر رانندگان را به خطر می اندازد وی  از رانندگان خواست حین رانندگی از سرعت و سبقت  در معابر خلوت جدا خودداری نموده و به قوانین و مقررات راهنمایی رانندگی احترام بگذارند .

تصادف تهران

تصادف تهران

تصادف تهران

تصادف تهران

تصادف تهران

کدخبر: 763926 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟