فیلم تکان دهنده / مادر و دختر 2 روز با جسد پدر در ته دره زندگی کردند
حجم ویدیو: 560.73K | مدت زمان ویدیو: 00:00:10

به گزارش رکنا، این خودرو حادثه دیده به علت سرعت زیاد در حوالی روستای گلبین حدود ۷۰ کیلومتری نیشابور از مسیر منحرف شده و در داخل یک مسیل سیلابی به عمق حدود ۱۰ متر سقوط کرده است.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور ظاهرا این حادثه زمانی اتفاق افتاده که جاده کاملا خلوت بوده و کسی متوجه آن نشده است.

بستگان مصدومان این حادثه پس از طولانی شدن غیبت ایشان با همکاری نیروی انتظامی با استفاده از هلی‌شات در طول مسیر به جستجوی آن‌ها می‌پردازند و پس از ساعت‌ها جستجو آنان را در عمق یک مسیل که بر اثر سیلاب‌های اخیر عمیق شده، پیدا می‌کنند.

در این حادثه راننده خودرو بر اثر شدت جراحات وارده فوت کرده بود و همسر و دختر او مصدوم شدند.

۴۸ ساعت مبارزه نفس گیر مصدومان محبوس داخل خودرو با مرگ

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور از امدادرسانی به سه مصدوم که ۴۸ ساعت در خودروی سواری سمند محبوس بودند خبر داد.

مصطفی افشارنیک گفت: در ساعت ۱۳:۲۲ دقیقه روز دوشنبه بیست و هفتم دی ماه پس از تماس با مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ مبنی بر سقوط خودرو سواری سمند از پل به رودخانه ای با ارتفاع حدود ۲۰ متر در محدوده روستای حاجی آباد بخش سرولایت نیشابور، بلافاصله دو دستگاه آمبولانس پایگاه های جاده ای فضل ابن شاذان(عبدالله گیو) و برزنون به محل حادثه اعزام شدند.

مدیر حوادث دانشکده علوم پزشکی نیشابور ادامه داد: بعد از رهاسازی مصدومان از خودرو سواری متاسفانه یک مصدوم آقای ۴۶ ساله به علت شدت جراحات وارده فوت کرده بود و دو مصدوم دیگر دو خانم ۴۳ و ۱۵ ساله پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط کارشناسان اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان موسی ابن جعفر قوچان انتقال داده شدند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور به نقل از مصدومان این حادثه گفت : خودرو مذکور روز شنبه ۲۵ دی ماه دچار سانحه سقوط شده بود که پس از ۴۸ ساعت با پیگیری های اطرافیان و بررسی دوربین های پلیس راهوار به اورژانس ۱۱۵ اطلاع داده شده است.

 

کدخبر: 763479 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟