5 عکس دلهره آور از تصادف مرگبار پراید با تیرچراغ برق / جوان تهرانی در دم جان داد

به گزارش رکنا، رییس مرکز اطلاع رسانی  پلیس راهور تهران بزرگ   گفت: عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه باعث این حادثه شد.

اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرک از وقوع یکفقره تصادف منجر به فوت سرنشین پراید و مصدوم شدن راننده آن بخاطر برخورد با تیر چراغ برق در محدوده خیابان امین آباد در ساعت 19:00 شب گذشته بدلیل عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه خبر داد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ  سرهنگ علی اصغر شریفی به نقل از اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت : در ساعت 19 شب گذشته ، در مسیر خیابان امین آباد به سمت شرق نرسیده به بیمارستان رازی یکدستگاه سواری پراید که در این مسیر در حال تردد بوده ناگهان از مسیر خارج شده و  به شدت با تیر چراغ برق برخورد می کند.

سرهنگ شریفی ادامه داد : متاسفانه در این حادثه سرنشین پراید که فردی  مذکر و 28 ساله بوده در محل حادثه فوت و راننده 30 ساله آن نیز بشدت مجروح می گردد.

سرهنگ شریفی افزود : با حضور کارشناسان  منطقه 20 پلیس راهور فاتب در موقعیت حادثه علل حادثه مورد بررسی قرار گرفت و تیم اورژانس پس از بیرون آوردن راننده پراید وی را به مرکز درمانی منتقل کرد.

وی ادامه داد : عوامل شرکت برق منطقه ای تهران نیز در موقعیت حاضر شدند و نسبت به رفع خطرات احتمالی و تعویض و جایگزینی تیر چراغ برق اقدام  کردند.

رییس مرکز اطلاع رسانی  پلیس راهور تهران بزرگ درخصوص علت حادثه گفت :  عوامل پلیس راهور پس از بررسی صحنه تصادف به این نتیجه رسیدند که  عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه  از سوی راننده پراید  باعث این حادثه بوده  است .

سرهنگ شریفی ضمن ابراز تاسف از این حادثه  از رانندگان خودروها خواست حین رانندگی تمام توجه و دقت خود را به رانندگی اختصاص داده و از انجام هرگونه رفتار  و اقدامی که باعث حواس پرتی آنان شود جدا خودداری کنند و قبل از حرکت حتما به اندازه کافی استراحت و با خستگی و خواب آلودگی هیچ گاه رانندگی ننمایند.

واژگونی

سقوط تیربرق در تهران

سقوط تیربرق در تهران

سقوط تیربرق در تهران

کدخبر: 762345 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟