مرگ مشکوک 2 زن و دختر 9 ساله مازنی / رمزگشایی پس از کالبدشکافی

 در پی اعلام مردمی به اورژانس ۱۱۵ در ساعت ۹:۲۰ صبح مبنی بر علائم خفگی سه نفر از شهروندان ساکن باران ۲۴ خیابان معلم با حضور نیروهای امدادی متوجه نشتی گاز شده و پس از معاینات اولیه مشاهده نمودند که همگی فاقد علائم حیاتی بوده و به آتش‌نشانی خبر دادند تا بقیه عملیات و انتقال اجساد انجام گیرد.

به گزارش رکنا، حسن ذبیح‌پور در این خصوص عنوان کرد: قضیه حالت مشکوک داشته اگر نشتی گاز شهری بوده چرا انفجاری صورت نگرفته و اگر مسمومیت با گاز مونواکسید کربن بوده چرا حال دو نفر بهم خورده و بالا آوردند و با توجه به پیچیده و مبهم بودن موضوع با هماهنگی دادستان محترم محمودآباد اعلام نتیجه و علت مرگ پس از بررسی و کالبد شکافی توسط پزشکی قانونی به اطلاع شهروندان می‌رسد.

بلای هولناک سر 2 زن جوان و دختر 9 ساله مازنی / 3 جنازه در یک صحنه

وی یادآورشد: افراد فوت شده خانم م-ش ۳۰ ساله، خانم ف-خ ۲۲ ساله و ن-ح کودک ۹ ساله این حادثه تاسف‌بار بودند که در یک واحد مسکونی در باران ۲۴ سکونت داشتند.

رئیس آتش‌نشانی و خدمات ایمنی محمودآباد در پایان گفت: با توجه به سرمای هوا و استفاده از بخاری و لوازم گرمایشی از همشهریان عزیز درخواست می‌کنیم که رعایت مسائل ایمنی را بنمایند و همیشه لوله‌ها و اتصالات لوازم گرمایشی را چک کرده و از سالم بودن و درست کار کردن بخاری و سایر وسائل اطمینان حاصل نمایند تا شاهد چنین حوادث تاسف‌باری نباشیم.

کدخبر: 760295 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟