سانحه رانندگی در همدان ۲ کشته برجا گذاشت

به گزارش رکنا، سرهنگ «رضا عزیزی» روز شنبه افزود: شب گذشته یک دستگاه سواری پژو با چهار سرنشین از سمت قهاوند به همدان در حال تردد بود که به علت رخ به رخ با سواری پراید، راننده پراید در دم جان باخت همچنین سرنشین جلو پژو فوت و ۲ سرنشین دیگر این وسیله مجروح و به مرکز درمانی منتقل شدند.

وی با بیان اینکه این سانحه به علت سبقت غیرمجاز سواری پژو رخ داده است اضافه کرد: سواری پژو پس از سبقت غیرمجاز و مواجهه با پراید، بلافاصله خودرو را به سمت شانه خاکی هدایت کرده اما نتواست مانع بروز این سانحه شود.

رییس پلیس راه استان همدان گفت: این جاده ۲ طرفه از مسیرهای خلوت و کم تردد بوده و در شب گذشته نیز تردد چندانی در این مسیر وجود نداشت اما عجله و شتاب برای رسیدن به مقصد سبب بروز این سانحه دلخراش شد.

استان همدان دارای بیش از پنج هزار و ۴۰۰ کیلومتر انواع راه شامل سه هزار و ۳۵۹ کیلومتر راه روستای، یک هزار و ۵۴ کیلومتر راه فرعی، ۹۴۰  کیلومتر راه اصلی و بزرگراه و ۸۵ کیلومتر آزاد راه می شود که ۲ درصد راه های روستایی، ۲.۵ درصد راه های فرعی، سه درصد از آزاد راه ها و سه درصد از راه اصلی و شریانی کشور در استان همدان واقع شده است.

سوانح جاده ای استان همدان در هشت ماه نخست امسال با چهار درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۲۸ فوتی به دنبال داشته است.

کدخبر: 759803 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟