کشته شدن 3 نفر براثر سیل روز گذشته در فارس/هنوز آمار دقیقی از مصدوم ها و خسارت‌ها اعلام نشده است

براثر وقوع سیل شب گذشته(یکشنبه، 12 دی) در استان فارس، باعث کشته شدن خانم 53 ساله در شهرستان داراب، زن میانسال در شهر بیرم لارستان و یک مهندس ابزار دقیق شرکت پالایش گاز پارسیان شهرستان مُهر استان فارس شد و خسارت‌های مالی به منازل مسکونی و زیربناهای شهری و روستایی در پی داشت.

به گزارش رکنا، متاسفانه با توجه به جاری شدن سیلاب و مسدود شدن جاده های دسترسی به اتوبان اصلی محور لامرد- مهر یک دستگاه خودروی سواری در شب گذشته  دچار حادثه شد که با تلاش نیروهای محلی روستای نوراباد، سه نفر از کارکنان شرکت پالایش گاز پارسیان شهرستان مُهر در جنوب فارس نجات پیدا کردند و به مراکز درمانی منتقل شدند و نفر چهارم  نیز پس از جستجو و براثر جراحات وارده، جان باخت. این فرد  طعمه سیل شده؛ "حمید شادی"  از نیروهای کارگری و مهندس ابزار دقیق شرکت پالایش پارسیان مهر بوده است.

همچنین به گفته احمد دلاور معاون عمرانی فرمانداری ویژه لارستان، بر اثر آبگرفتگی معابر و خیابان های شهر بیرم لارستان و بالا آمدن آب رودخانه فصلی این شهر نیز یک زن میان سال، در سیل عصر دیروز  جان باخت.

در شهرستان داراب استان فارس نیز یک خانم ۵۳ ساله در بلوار صدرای شهر داراب براثر غرق شدن در کانال شهری درگذشت.

هنوز آمار دقیقی از تعداد مصدوم ها در شهرستان‌های فارس گزارش نشده است و گزارش‌های مردمی حاکی از خسارت‌های مالی به منازل مسکونی و زیربناهای شهری و روستایی است.

مسیر ترددهای میان شهری در جنوب فارس، به وضعیت عادی بازنگشته و از تمامی مردم درخواست می شود که از تردد غیرضرور برای جلوگیری از حوادث احتمالی، خودداری کنند.

کدخبر: 758297 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟