پشت پرده رفتار نامناسب  مامور انتظامی در جیرفت

کوروش احمدیوسفی افزود: آبان امسال در پی وقوع نزاع و درگیری در یک مراسم عروسی در یکی از تالارهای شهر جیرفت، پلیس در محل حاضر شد و یکی از عوامل نزاع که با چاقو اقدام به مجروح کردن فرد دیگری کرده بود را دستگیر کرد.

به گزارش رکنا، این مقام پلیس تصریح کرد: در این ماجرا، مامور انتظامی حین دستگیری و انتقال متهم به خودرو پلیس، رفتار نامناسب و غیرقابل توجیهی داشته است که با دستور ویژه فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت، برخورد قانونی لازم با وی صورت گرفته است.

احمدیوسفی ادامه داد: در این قضیه، افرادی نیز ضمن اقدام به فیلمبرداری همراه با الفاظ رکیک، اقدام به انتشار این ویدیو در فضای مجازی کرده اند که چنین اقدامی دور از شان مردم مومن و فرهیخته جیرفت است و با افراد خاطی برابر قانون رفتار خواهد شد.

توضیح درباره ویدیو دیگر این بار در سیرجان

به گزارش ایرنا معاون اجتماعی پلیس استان کرمان همچنین در مورد ویدیو رفتار ماموران پاسگاه بلورد سیرجان با برخی شهروندان نیز توضیحی ارائه داده و گفته است: حدود سه ماه قبل ماموران پاسگاه بلورد سیرجان در اجرای حکم قضایی برای دستگیری ۲ متهم به علت تخریب لوله های آب و ضرب و جرح عوامل معدن همجوار، به روستای تخت بنه مراجعه ولی متهمان ضمن استنکاف از اجرای حکم، اقدام به تحریک بستگان خود برای درگیری با ماموران می کنند.

احمدیوسفی تصریح کرد: در این ماموریت، یکی از متهمان با سپر قرار دادن همسر خود و فحاشی به ماموران، سعی در ایجاد اخلال در اجرای حکم قضایی داشت ولی این حربه ها کارساز نشده و  ماموران، متهمان را دستگیر و به مرجع قضایی معرفی کردند.

این مقام پلیس تصریح کرد: اکنون پس از گذشت سه ماه از این موضوع، افرادی با تقطیع و انتشار ویدیو این ماجرا در فضای مجازی، ضمن مظلوم نمایی، با واژه های توهین آمیز پلیس را مخاطب قرار داده اند که این موضوع هم در دستور کار پلیس است.

احمدیوسفی ادامه داد: رفتار پلیس در این ماموریت بر اساس قانون بوده و برخوردی بین ماموران و زنان حاضر در صحنه به وجود نیامده و بر اساس یک ویدیو بی کیفیت نمی شود قضاوت کرد.

کدخبر: 757239 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟