درخواست مرد سمنانی که برادرش 2 ماه قبل از تولد دخترش جان بخشید / حسین رسولی کیست؟ + عکس

به گزارش رکنا، 26 آذرماه امسال بود که حسین رسولی 26 ساله به دلیل فشار خون بالا از هوش رفت و او را به بیمارستان کوثر سمنان رساندند .

عباس برادر حسین می گوید: برادرم را که بیمارستان منتقل کردند پزشکان گفتند که به دلیل فشارخون بالا به مغزش آسیب رسیده است و باید تحت نظر باشد.

او  ادامه می دهد: تا روز دوشنبه منتظر بودیم تا پزشکان خبر سلامتی برادرم  را بدهند اما سرنوشت برادرم چیز دیگری بود . پزشکان اعلام کردند او دچار مرگ مغزی شده و دیگر به زندگی بازگشتن او صفر است. همان موقع بود که پیشنهاد  دادند تا اعضای بدنش را به نیازمندان اهدا کنیم.

اهدای عضو + سپاه

وقتی به خانواده رسولی پیشنهاد دادند تا اعضای بدن حسین را اهدا کنند آنها با همدیگر مشورت کردندتا اینکه در نهایت به نتیجه رسیدند.

عباس می گوید: باورکردن اینکه دیگر عباس را نداشته باشیم خیلی سخت بود  اما وقتی مطئن شدیم او  دیگر به زندگی بازنمی گردد با مشورت مادرم و خواهر و برادرها و همسر برادرم  تصمیم گرفتیم به اهدای عضو رضایت دهیم.

به این ترتیب بود که با رضایت اولیای دم ، بیمار مرگ مغزی از بیمارستان کوثر سمنان به بیمارستان سینا تهران منقل شد و با تلاش پزشکان اعضای بدنش رابه چند بیمار نیازمند اهدا کردند.

عباس برادر حسین می گوید: بردارم کوچکترین عضو خانواده بود. او 3 ماه بود که پدرمان را از دست دادیم. حسین خیلی مهربان بود و همیشه به فکر کمک کردن به دیگران بود. شاید همین روحیه بسیجی او باعث شد وارد سپاه پاسداران شود. او از پاسداران تیپ ۱۲ قائم استان سمنان  و در گردان پیاده بسیج علی بن ابیطالب(ع)شهرستان سرخه  شاغل بود.

اهدای عضو + سپاه

وی ادامه می دهد: قراربود 2 ماه دیگر دخترش به دنیا بیاید اما هیچ وقت به آرزویش نرسید. الان مطمئن هستیم اعضای بدن او به چند بیمار نیازمند جان دوباره ای بخشیده است و چراغ چند خانه روشن خواهد ماند. ما فقط یک درخواست داریم ، هر کسی خبربرادرم را می خواند و درجریان ماجرای اهدای عضو او قرار می گیرد برای شادی روحش یک  صلوات بفرستد.

کدخبر: 755172 ویرایش خبر
لینک کپی شد
جعفر پاکزاد دبیر گروه حوادث: حسین خزائی فر
آیا این خبر مفید بود؟