دهان باز کردن دیوارهای ساختمان تأمین اجتماعی کرج + 3 عکس

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: در موارد خطرساز، نامه‌ای از سوی سازمان آتش‌نشانی به اداره یا ارگانی که ساختمانش از ایمنی کافی برخوردار نیست ارسال می‌شود تا اقدامات لازم برای رفع خطر صورت بگیرد.

مهدی سمیعی با اشاره به اعزام نیروهای اداره پیشگیری آتش نشانی برای رصد وضعیت ساختمان تامین اجتماعی واقع در حصارک که دچار ترک خوردگی شده، اظهار کرد: آتش‌نشانی قدرت اجرایی ندارد ولی در صورت مشاهده خطر جدی، دستور لازم در خصوص نصب نوار خطر در محدوده ساختمانی که ایمنی لازم ندارد را صادر می‌کند.

به گزارش رکنا، وی اضافه کرد: علاوه بر این، در موارد خطرساز، نامه‌ای از سوی سازمان آتش‌نشانی به اداره یا ارگانی که ساختمانش از ایمنی کافی برخوردار نیست ارسال می‌شود تا اقدامات لازم برای رفع خطر صورت بگیرد.

وی ادامه داد: اگر وضعیت ساختمان چندان نگران کننده نباشد آتش نشانی به صورت شفاهی دستورالعمل ایمنی لازم برای رفع خطر را ارائه می‌دهد.

سمیعی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به وقوع حادثه حریق در مهرشهر کرج توضیح داد: این حادثه در پارکینگ یکی از واحدهای مسکونی در گلستان اول مهر شهر اتفاق افتاد که بر اثر آن یک دستگاه پژو ۲۰۷، یک دستگاه ۲۰۶، یک دستگاه پراید و یک موتورسیکلت دچار حریق شدند.

این مسئول تاکید کرد: ۱۰ نیروی عملیاتی با پنج خودرو از سه ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند که در عملیاتی ویژه موفق به نجات هشت نفر از ساکنان ساختمان که در دود محبوس شده بودند، می‌شوند.

وی با بیان اینکه علت این حادثه در دست بررسی است، افزود: خوشبختانه این اتفاق خشارت جانی در پی نداشت.

ترک خوردن ساختمان تأمین اجتماعی در کرج

ترک خوردن ساختمان تأمین اجتماعی در کرج

کدخبر: 753120 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟