آتش سوزی برج مسکونی در کرمانشاه/ نجات 8 نفر از دل آتش و دود

فرهاد فرهودی با اشاره به اعلام یک مورد آتش سوزی در یک برج مسکونی در ساعت 4:36 صبح امروز (28 آذر) گفت: در پی این گزارش بلافاصله نیروها به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش رکنا، وی افزود: با توجه اینکه آتش سوزی مربوط به یک برج مسکونی 9 طبقه بود، 25 نیرو به همراه هشت دستگاه خودروی آتشنشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: با رسیدن به محل حادثه برخی ساکنان برج در پی هشدار نیروهای آتشنشان بلافاصله از برج خارج شدند، اما این میان هشت نفر در برج گرفتار شدند.

فرهودی گفت: آتش سوزی مربوط به اتصال برق در آسانسورهای برج بوده که خوشبختانه با حضور به موقع نیروهای آتشنشان، آتش در همان محدوده آسانسورها مهار شد.

وی افزود: با توجه به حجم گسترده آتش دود عظیمی تمام 9 طبقه برج را فرا گرفته بود و همین امر موجب گرفتار شدن هشت نفر در طبقات بالایی برج شده بود.

مدیرعامل سازمان آتشنشانی کرمانشاه گفت: با حضور نیروهای آتشنشانی در برج، این هشت نفر از جمله یک کودک و یک پیرزن که دچار معلولیت بود، نجات پیدا کردند.

فرهودی گفت: در مجموع عملیات اطفا حریق و نجات افراد بعد از یک و نیم ساعت به پایان رسید.

مدیرعامل سازمان آتشنشانی کرمانشاه با قدردانی از تلاش نیروهای آتشنشان در این عملیات، گفت: هرگونه تعلل و یا تاخیر در مهار آتش و دود در این برج می توانست تعداد بالایی تلفات به جا بگذارد که خوشبختانه با هوشمندی و تلاش به موقع نیروهای آتشنشان جلوی این حادثه گرفته شد.

کدخبر: 753011 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟