مرگ میلاد جوان زنجانی 4 نفر را زنده کرد + عکس

چندی پیش وقتی مهدی 26 ساله ، کوچکترین فرزند خانواده بیگدلی درحال بازگشت از محل کار به خانه اشان بود دچار سانحه رانندگی شد و او را به بیمارستان منتقل کردند.

نجات جان 4 بیمار با مرگ مغزی میلاد 26 ساله

به گزارش رکنا، مهدی ، عموی میلاد ماجرا را اینطور بازگوی می کند: غروب بود که مهدی پس از اتمام کارش ،سوار موتورسیکلت شد و به سمت خانه حرکت کرد. خانه برادرم در زرین رود زنجان است. میلاد در زمان بازگشت متاسفانه با یک خودروی درحال حرکت برخورد می کند.

شاهدان ماجرا می گویند خودور فقط یک چراغ عقبش کار می کرد و به همین خاطر در تاریکی شب میلاد فکر کرده بود که یک موتورسیکلت در مقابلش قرار دارد.

وی در ادامه گفت: پس از این حادثه پسر برادرم را با آمبولانس به بیمارستان امیرالمومنین شهرستان خدابنده منتقل کردند. متاسفانه از دست پزشکان این بیمارستان برای میلاد کاری برنمی آمد و او را به بیمارستان زنجان منتقل کردند.

با انتقال میلاد به بیمارستان زنجان پزشکان تلاش خود را کردند تا او دوباره به زندگی بازگردد اما پس از گذشت دو روز پسر جوان وضعیت وخیم تری پیدا کرد و دچار مرگ مغزی شد.

اهدای عضو میلاد 26 ساله

عموی میلاد می گوید: وقتی پزشکان گفتند میلاد مرگ مغزی شده و دیگر به زندگی بازنمی گردد پیشنهاد دادند تا اعضای بدنش را به بیماران نیازمند اهدا کنیم.برادرم ماجرای اهدای عضو و پیشنهاد پزشکان بیمارستان را با ما در میان گذاشت. درنهایت به این نتیجه رسیدیم که بهترین کار رضایت دادن است. با این کار چند بیمار نیازمند جان دوباره ای برای ادامه زندگی پیدا می کنند.

اهدای عضو میلاد 26 ساله

به این ترتیب وبا رضایت اولیای دم قرار شد اعضای بدن او به بیماران نیازمند اهدا شد.

دکتر ساناز دهقانی ، رئیس واحدفراهم آوری اعضای پیوندی بیمارستان سینا اظهار داشت: پس از اعلام رضایت اولیای دم ، بیمار از زنجان به بیمارستان سینای تهران منتقل شد.

وی افزود: با تلاش پزشکان کلیه ها، کبد و قلب بیمار مرگ مغزی به بیماران نیازمند جان دوباره ای بخشید.

اهدای عضو میلاد 26 ساله

کدخبر: 747304 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟