فیلم زنده شدن زن مرده در سردخانه / زن راه رفت و همه فرار کردند
حجم ویدیو: 2.88M | مدت زمان ویدیو: 00:00:22

زنده شدن ناگهانی مرده در سردخانه موجب فراری شدن گروهی از دانشجویان پزشکی شد. این دانشجویان دانشکده پزشکی بنین در نیجریه در حال گذراندن یک کلاس عملی مومیایی کردن مرده بودند که ناگهان این اتفاق رخ داد. پس از آنکه این زن مرده چشمانش را باز کرد و از روی تخت بلند شد، همه دانشجویان در حالی که دچار وحشت شده بودند اقدام به فرار کردند.

زنده شدن مرده جلوی چشم دانشجویان پزشکی

به گزارش رکنا، بنا به گزارش رسانه‌های نیجریه و بنا به گفته تعدادی از دانشجویان این مرده ابتدا شروع به تکان خوردن کرد. در ادامه وقتی این زن چشمانش را باز و شروع به راه رفتن کرد، دانشجویان در حالی که از ترس و وحشت فریاد می‌کشیدند؛ اقدام به فرار کردند. در ویدئویی که تهیه و منتشر شده تعدادی از دانشجویان را در حالی که در محوطه سردخانه بیمارستان حضور دارند و در حال صحبت در این باره هستند دیده می‌شوند.

بنا به این گزارش این زن که هویتش مشخص نشده، جسد او توسط خانواده اش به سردخانه منتقل شده بود. هنوز علت مرگ این زن اعلام نشده است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: "این زن احتمالا به کما رفته بود و هنوز نمرده بود که دوباره زنده شد."

گفتنی است؛ هنوز گزارشی از سرنوشت نهایی این زن منتشر نشده است.

کدخبر: 746284 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟