به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی استان کرمان در تشریح جزئیات این عملیات گفت: نیروهای  پلیس شهربابک با انجام اقدامات اطلاعاتی از انتقال مقادیری موادمخدر از مرزهای شرقی به استان های مرکزی کشور باخبر شدند و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

سردار عبدالرضا ناظری با اشاره به رصد مستمر فعالیت های این باند، افزود: شب سه شنبه، تیم های عملیاتی پلیس شهرستان های شهربابک و سیرجان با پشتیبانی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان و تکاوران یگان ۱۲۴ قرارگاه ابوذر با مشاهده دو خودروی پژو پارس متعلق به قاچاقچیان در 7 کیلومتری شهربابک در دشت «ریگ سفید» به آن ها دستور ایست دادند، اما آنان به محض مشاهده ماموران به سمت آن ها شلیک کردند.

وی ادامه داد: در این درگیری مسلحانه با آتش پرحجم نیروهای پلیس، سرنشینان خودروی اول زمین گیر شدند و سرنشینان خودروی دوم نیز با رها کردن خودرو و تیر اندازی به سمت ماموران از محل درگیری گریختند.   فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در این عملیات ضمن توقیف خودروها، دو نفر از قاچاقچیان دستگیر شدند و ۲۹۷ کیلوگرم حشیش و ۲۲۴ کیلوگرم شیشه کشف شد. سردار ناظری با اشاره به این که تلاش برای دستگیری دیگر متهمان متواری ادامه دارد، افزود: گروه های عملیاتی پلیس به صورت زمینی و هوایی در حال پاک سازی منطقه هستند.

 

کدخبر: 744057 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟