فیلم لحظه انفجار باتری موبایل / تعمیرکار وحشت زده خشکش زد + عکس
حجم ویدیو: 1.79M | مدت زمان ویدیو: 00:00:14

تعمیرکار ویتنامی با خوش شانسی از حادثه انفجار باتری تلفن همراه جان سالم به در برد.

 ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه انفجار باتری تلفن همراه در یک تعمیرگاه موبایل را به تصویر می‌کشد. تعمیرکار موبایل در حال تعمیر یک گوشی بود که ناگهان باتری آن منفجر شد. این اتفاق در یک تعمیرگاه موبایل در شهر «تای گوین» ویتنام رخ داد.

به گزارش رکنا، ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده چگونگی وقوع حادثه را نشان می‌دهد. در ابتدای ویدئو تعمیرکار جوان در حالی که مشغول تعمیر یک گوشی است دیده می‌شود.

لحظه انفجار باتری تلفن همراه در مغازه

لحظاتی بعد ناگهان یک انفجار رخ داده و گوشی غرق شعله‌های آتش می‌شود. تعمیرکار که با وقوع این حادثه دچار وحشت شده صندلی خود را به عقب حرکت داده و فرار می‌کند. این ویدئو نشان می‌دهد او ضمن فرار رو به عقب، تلفن همراه آتش گرفته را نیز به گوشه‌ تعمیرگاه پرتاب می‌کند.

این ویدئو اولین بار در یوتیوب منتشر شد. کاربری که این ویدئو را در یوتیوب منتشر کرد در شرح آن نوشت: "تعمیرکار در حال تعمیر موبایل بود که باتری آن منفجر شد. خوشبختانه هیچ فردی در این حادثه دچار آسیب نشد."

انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: "تصور کنید این گوشی در جیب صاحبش منفجر می‌شد چه اتفاقی می افتاد؟"

کدخبر: 742365 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟