اقدام جنون آمیز یک مرد برای گرفتن غرامت از بیمه!

به گزارش رکنا،  اقدام جنون آمیز یک مرد مجارستانی برای دریافت غرامت از شرکت‌های بیمه او را به سوژه رسانه‌ها تبدیل کرده است. بنا به گزارش رسانه‌های محلی «سندور سیس» ۵۴ ساله برای فریب شرکت‌های بیمه اقدام به پرش مقابل یک قطار تندرو کرده است. در این حادثه وحشتناک که در سال ۲۰۱۴ رخ داد ساندر پس از انجام این اقدام جنون آمیز هر دو پای خود را از دست داد. او پس از این حادثه به علت بریده شدن هر دو پایش مبلغ ۳.۲ میلیون دلار از شرکت‌های بیمه درخواست غرامت کرد.

کار عجیب برای دور زدن بیمه / مرد مجارستان دیوانه بود

این مرد اهل روستای نیرکسازاری مجارستان مدعی شده بود که در تاریخ ۳۰ جولای در حال قدم زدن در نزدیکی ریل راه آهن بود که بر اثر پاگذاشتن روی یک تکه شیشه تعادل خود را از دست داد و مقابل قطار تندرو سقوط کرد. جراحات وارده به این مرد چنان شدید بود که هر دو پای وی از زانو قطع شدند و او ماه‌ها قبل از دریافت دو پای مصنوعی مجبور شد روی ویلچر باشد.

با این حال شرکت‌های بیمه طی هفت سال گذشته در حال جمع آوری شواهدی بودند تا ثابت کنند که سندرو با طرح و نقشه قبلی برای دریافت غرامت دست به این اقدام زده است. مسئولان محلی زمانی به این اتفاق مشکوک شدند که به آنها اطلاع داده شد که سندرو ۱۴ فقره بیمه نامه «زندگی بدون خطر» را در سال‌های منتهی به این حادثه منعقد کرده است. او بعدا در پاسخ به این اقدام عجیب خود گفت از طریق مشاوره مالی دریافته بود که بیمه نامه‌ها بازدهی بهتری نسبت به حساب‌های پس انداز دارند.

اما این ۱۴ فقره بیمه نامه تنها مدرک دادستان نبود. راننده قطار که ابتدا تایید کرده بود که سندور در مقابل قطار در حال حرکت بوده، بعدا شهادت خود را پس گرفت و مدعی شد که این مرد عمدا خود را مقابل قطار انداخته است. همسر سندور نیز پس از حادثه تلاش کرده بود تا مطالبات بیمه‌ای را ثبت کند، اما شرکت‌ها از پرداخت آن خودداری کرده بودند.

اکنون پس از آنکه یک دادگاه محلی در تاریخ ۹ نوامبر حکم داد که این مرد ۵۴ ساله عمدا برای وارد کردن آسیب بدنی به خود وارد ریل راه آهن شده، شرکت‌های بیمه احتمالا دیگر مجبور به پرداخت غرامت به وی نخواهند بود. سندرو در این باره گفت: "من این حکم را عجیب می‌دانم، طبیعتا چیزی نبود که من انتظار آن را داشتم. من ناامید شده ام."

گفتنی است که سندرو علاوه بر دریافت دو سال حبس تعلیقی باید ۶۳۰۰ دلار بابت هزینه‌های حقوقی پرداخت کند.

کدخبر: 741667 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟