جاده هراز جان تازه داماد تهرانی را گرفت / نوعروس آملی سیاه پوش شد + فیلم و عکس
حجم ویدیو: 27.48M | مدت زمان ویدیو: 00:03:44

جاده هراز جان تازه داماد را گرفت. مردجوان وقتی درحال بازگشت به تهران بود در جاده هراز مرگ به سراغش آمد. سقوط سنگ در جاده هراز باعث مرگ او شد. حالا خانواده مرد جوان از جاده هراز خاطره ای تلخ به خاطر دارند. جاده هراز ،جاده جدایی تازه داماد از تازه عروسش بود.

به گزارش رکنا، 7 ماه پیش بود که امیرعرفان علم بیگی با همسرش که اهل شمال کشور بود عقد کرد و دراین مدت هروقت زمانی پیدا می کرد برای اینکه در کنار تازه عروسش باشد از تهران راهی شمال می شد. هفته پیش بود که امیرعرفان راهی شمال شد و تصمیم گرفت جمعه به تهران بازگردد. اما هیچ وقت فکرش را نمی کرد این آخرین دیدارش با عروس خانم باشد.

مسیر مرگبار

جمعه 21 آبان ماه بود، باران شدیدی باریدن گرفته بود، امیرعرفان با تازه عروس خداحافظی کرد، پشت فرمان خودروی سورن نشست و به دل جاده زد. در ذهن خود برنامه های فردایش را می چید که ناگهان اتفاقی هولناک افتاد.

آرش جمشیدی یکی از دوستان امیرعرفان می گوید: او درحال بازگشت به تهران بود که ناگهان در مسیر راه کوه ریزش کرد. درجریان این حادثه بود که متاسفانه یک تخته سنگ بزرگ با خودروی امیرعرفان برخورد کرد و او جانش را از دست داد.

آرش می گوید: با امیرعرفان 8 سال پیش در گروه رفتگران طبیعت آشنا شدم. امیرعرفان پای ثابت کار برای پاکسازی طبیعت بود، هر جمعه که برنامه پاکسازی طبیعت را داشتیم او حضور فعالی داشت.

او در ادامه می گوید: اما کارهای خیر امیرعرفان فقط به پاکسازی طبیعت ختم نمی شد، هرکجا هر کودک یا خانواده مستمندی احتیاج به کمک داشت او پیش قدم بود. در خانه علم احمدآباد حضور فعال داشت. پیگیر کارهای درمانی چند کودک بیمار بود. او خیلی زود از پیش ما رفت و با اینکه او را به خاک  سپردیم هنوز نتوانسته ایم رفتنش را باور کنیم .

 

کدخبر: 740706 ویرایش خبر
لینک کپی شد
جعفر پاکزاد
آیا این خبر مفید بود؟