شیشه یک نوع موادمخد است. مردی که به شیشه اعتیاد داشت حادثه هولناکی برایش رقم خورد. در این حادثه مرد شیشه ای به شدت آسیب دید و مرد شیشه ای به بیمارستان اعزام شد. در ادامه از حادثه ای که برای مردی که به شیشه ای اعتیاد دارد بخوانید.

به گزارش اختصاصی خبرنگار حوادث رکنا، روز یکشنبه 23 آبان ماه سقوط مرد جوانی در خیابان کشور دوست منطقه جمهوری، توسط اهالی یک ساختمان به پلیس تهران گزارش شد. با اعلام این خبر تیمی از ماموران پلیس و تکنسین ها اورژانس در محل حادثه حاضر شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

اخبار اختصاصی رکنا - کپی رایت

ماموران پلیس در خیابان کشور دوست با جوان 35 ساله ای مواجه شدند که خودش از پنجره طبقه دوم خانه شان به پایین پریده و به شدت مجروح شده است. ماموران پلیس پس از دریافت این اطلاعات همسایه ها را هدف تحقیق قرار دادند.

تحقیقات میدانی پلیس نشان از آن داشت که مرد جوان در خانه تنها بوده است. همچنین همسایه ها ادعا کردند مرد جوان اعتیاد به شیشه دارد و در زمان سقوط کسی را داخل ساختمان مشاهده نکرده اند و صدای درگیری نشنیده اند.

بررسی های پلیسی ادامه داشت تا اینکه در تحقیقات مشخص شد مرد جوان به دلیل توهم ناشی از مصرف شیشه خودش را از طبقه دوم ساختمان به خیابان پرتاب کرده است.

بنابراین گزارش، با دستور بازپرس پرونده مرد 35 ساله برای سیر مراحل درمان به بیمارستان منتقل شد و حال وی نامساعد گزارش شده است.

کدخبر: 740254 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟