بازداشت زن و شوهر بی آبرو /پلیس آبادان دست به اسلحه شد

سرهنگ حسین زلقی رئیس پلیس شهرستان آبادان در گفتگو با خبرنگار حوزه انتظامی اظهار داشت: در پی انجام چندین مرحله اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ماموران دایره مبارزه با مواد مخدر کلانتری 13قدس متوجه گردیدند که یکی از سابقه داران معروف آبادان به همراه همسرش  اقدام به خرده فروشی مواد مخدر مذکور در منطقه طیب این شهرستان می‌کنند.

به گزارش رکنا، وی در ادامه افزود: به دنبال این موضوع ماموران با رصد دقیق فعالیت مجرمانه متهمان، مخفیگاه و محل فعالیت آنان را در طیب 19آبادان شناسایی پس از تجمیع اطلاعات  روز گذشته ماموران با رعایت موازین شرعی و قانونی ضمن ورود به مخفیگاه متهمان، آنان را در یک عملیات غافلگیرانه پلیسی دستگیر کردند.

که این زن شوهر مواد فروش درزمان دستگیری بامأمورین درگیرشدند ومأمورین نیز طبق قانون به کار گیری سلاح اقدام به تیراندازی هوایی برای مهار متهمین کردند.

که در جستجوی خانگی ماموران اعزامی موفق شدند در کشوی مخفی که در کمد دیواری خانه طراحی شده بود مقدار قابل توجهی انواع مواد مخدر صنعتی کشف وضبط کنند.

رئیس پلیس آبادان در پایان خاطر نشان کرد: متهمان پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل و ضمن انجام تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی ارجاع شدند.

علی رنجکش

موادمخدر

کدخبر: 740185 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟