مرگ تلخ یک کودک با قورت دادن ترقه آتشین !

 یکی از نکات مهمی که والدین باید به آن توجه زیادی داشته باشند، خارج کردن اشیاء خطرناک از دسترس کودکان است. نکته مهمی که بی توجهی زوج هندوستانی به آن یک حادثه‌ای تراژدیک را برای پسر ۳ ساله آنها رقم زد. این کودک بر اثر قورت دادن مواد آتش زا جان خود را از دست داد.

به گزارش رکنا، پدر قربانی برای برپایی فستیوال دیوالی اقدام به خرید این مواد آتش زا کرده بود که غفلت از کودک موجب وقوع این حادثه شد. بنا به گزارش یکی از رسانه‌ها، سه روز قبل از مرگ شایورا علائم مشکلات سلامتی در وی مشاهده شده بود.

مرگ تلخ کودک خردسال با خوردن مواد آتش زا

تب، استفراغ و سرگیجه از جمله مواردی بود که والدین کودک با دیدن این علائم فرزند خود را به بیمارستان منتقل کردند. با این حال و با وجود انتقال این کودک به بیمارستانی در سورات، یک شهر در ایالت غربی گجرات هند؛ مرگ قربانی توسط پزشکان اعلام شد.

خانواده قربانی اعلام کردند که در استفراغ فرزند خود مواد آتش زا مشاهده کرده بودند که شک آن‌ها با دیدن این صحنه تبدیل به یقین شد که فرزند آن‌ها مواد آتش زا قورت داده است. بنا به گفته پلیس قرار است کالبدشکافی روی جسد کودک انجام شود. پلیس در حال شواهد و نمونه‌ها است تا علت دقیق مرگ کودک را علت کند.

مواد آتش زا

کدخبر: 738054 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟