10 عکس از حادثه خونین برای 5 زن و مرد معلم در مشهد

ریاست اداره ایستگاه های ۲۹و ۴۵ آتش نشانی مشهد از امداد رسانی آتش نشانان و نجاتگران چندین ایستگاه به ۶ مصدوم سانحه  تصادف خودرو حامل معلمان و نیسان وانت در کیلومتر ۴۰ جاده مشهد به کلات خبر داد.

به گزارش رکنا، آتشپاد سوم علیرضا تقوایی با بیان این مطلب گفت؛ در پی اعلام این حادثه به سامانه ۱۲۵ ،ستاد فرماندهی بلافاصله گروه نجات و پیشگیری از حریق ایستگاه‌های ۳۸و۴۵ را به محل حادثه در کیلومتر ۴۰ جاده مشهد به کلات حوالی روستای محمدیه اعزام کرد.

این مقام مسئول در آتش نشانی مشهد افزود؛ با حضور آتش نشانان در محل مشخص شد، یکدستگاه سواری پراید و خودرو نیسان وانت  بصورت رخ به رخ با یکدیگر برخورد کرده اند و این حادثه باعث مجروح و محبوس شدن  سرنشینان خودرو پراید در داخل وسیله نقلیه گردیده بود که بلافاصله آتش نشانان با استفاده از تجهیزات ویژه هیدرولیکی محبوسان را از داخل خودرو خارج و تحویل تکنسینهای اورژانس حاضر در محل دادند.

این گزارش می‌افزاید ؛ در این حادثه ۵ سرنشین خودرو پراید شامل ۴ خانم و یک آقا که تعدادی از آنها معلم بودند و راننده نیسان وانت بدلیل جراحت به بیمارستان منتقل و علت دقیق این حادثه توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است.

10

9

8

7

6

5

4

3

2

 

کدخبر: 737558 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟