6 مجروح در انفجار هولناک شهر ری + فیلم
حجم ویدیو: 2.40M | مدت زمان ویدیو: 00:00:20

به گزارش رکنا، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران عصر امروز با اشاره به حادثه انفجار ساختمان در شهرری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ساعت ۱۵:۲۲ دقیقه ظهر امروز با صدای انفجار شدیدی که شهروندان شهرری در محله بهشتی شنیده بودند، با سازمان آتش نشانی تماس گرفته و اطلاع رسانی کردند که در پی آن دو ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شد.

وی با بیان اینکه در یک منزل مسکونی یک و نیم طبقه که کاربری مسکونی نداشته و به عنوان کارگاه استفاده می‌شد انفجار شدیدی رخ داده بود گفت: در شدت انفجار بخشی از دیوارها و سقف تخریب شده بود اما خوشبختانه در هنگام انفجار کسی در منزل نبوده است.

سخنگوی آتش نشانی تهران ادامه داد: در پشت این ساختمان یک کارگاه مجسمه سازی وجود داشت که چند نفر کارگر در آن مشغول کار بودند و بر اثر تخریب دیوارهای این منزل و شدت انفجار، بخشی از دیوارهای کارگاه تخریب شده است.

ملکی با بیان اینکه چند نفر در پی تخریب دیوار مصدوم شدند، افزود: چند نفر نیز در زیر دیوار گرفتار شده بودند که با کمک نیروهای آتش نشانی خارج شدند و در نهایت ۶ نفر در این حادثه دچار مصدومیت شدند که دو نفر خانم و چهار نفر آقا بودند و تحویل عوامل اورژانس شدند.

وی با بیان اینکه این حادثه منجر به شعله وری نشده بود و در حد انفجار بود، بیان کرد: با حضور کارشناس آتش نشانی مشخص شد که نشت گاز از یکی از وسایل گازسوز و اتصال با یک شعله روشن باعث ایجاد این حادثه شد که خوشبختانه تلفات جانی نداشت و در ساعت ۱۶:۵۳ دقیقه عملیات به پایان رسید.

کدخبر: 733576 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟