این پلیس را می شناسید؟! / او فقط لباس پلیس می پوشید!

به گزارش رکنا، سردار "علیرضا لطفی " از دستگیری سارق مامورنما حرفه ای خبر داد و گفت: تیر امسال مرد جوانی به اداره پنجم پلیس آگاهی پایتخت مراجعه  و از اخاذی توسط فردی شکایت کرد که خود را مامور یکی از ارگان ها معرفی کرده بود شکایت کرد.

وی در توضیح خبر گفت: با شکایت مرد جوان تحقیقات از سوی کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی پایتخت آغاز شد و در نخستین گام تصاویر متهمان سابقه دار اداره آگاهی به مالباخته نشان داده شد. مالباخته با مشاهده تصاویر، متهم سابقه داری به نام جمال را 15 سابقه جعل و سرقت در پرونده خود داشت، شناسایی کرد. در ادامه تحقیقات کارآگاهان با شکایتی مشابه مواجه شدند و زمانی که تصویر جمال را به مال باخته دوم نشان دادند، او به عنوان متهم شناسایی شد.

سردار لطفی افزود: در بررسی ها مشخص شد جمال پس از شناسایی سوژه هایش که بیشتر افراد سالمند بودند، به آنها نزدیک شده و با شگردهای مختلف اقدام به اخاذی از شاکیان تخت عنوان مامور یکی از ارگان های دولتی می کرد.

این مقام انتظامی ادامه داد: در ادامه تحقیقات محل زندگی جمال در کرج شناسایی و پس از هماهنگی های قضایی، کارآگاهان راهی کرج شدند اما متهم جوان محل زندگی اش را تغییر داده بود.

وی ادامه  داد: در ادامه کارآگاهان پلیس با تحقیقات میدانی موفق به شناسایی مخفیگاه جدید متهم شده و در عملیات ضربتی جمال را دستگیر کردند.

سردار علیرضا لطفی در پایان گفت: جمال ابتدا منکر اخاذی بود اما در مواجه با شکات پرونده به جرم خود اعتراف کرد و تاکنون 4 شاکی شناسایی شده و تحقیقات برای شناسایی سایر مال باختگان ادامه دارد.

کدخبر: 732500 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟