کشته شدن زن و مرد جوان جلوی چشم تهرانی ها / فرار مرگبار از دست پلیس

بامداد دیروز مأموران پلیس در غرب تهران در حال گشت زنی بودند که به سرنشینان یک موتورسیکلت که پلاکش مخدوش بود، مشکوک شدند. زن و مرد جوان رفتارهای مرموزی داشتند و مأموران پلیس به گمان اینکه آنها قصد سرقت دارند، به سمتشان رفتند. زن و مرد جوان اما به محض دیدن پلیس وحشت کردند و راکب موتور تصمیم به فرار گرفت.

به گزارش رکنا ، پلیس دستور ایست داد، اما راکب موتور بدون توجه به اخطار پلیس به فرار خود ادامه داد. در این شرایط عملیات تعقیب و گریز آغاز و راکب موتور ناگهان وارد اتوبان باکری شد و به‌صورت خلاف جهت با سرعت بالا حرکت کرد، ولی سرعت سرسام آور و حرکت در جهت خلاف موجب شد تا با یک خودروی 206 تصادف کند.

مرگ راکب موتور

در این حادثه مرد راکب که حدودا 28ساله بود در دم فوت شد، اما زن جوان که به‌شدت آسیب دیده ولی زنده بود توسط اورژانس به بیمارستان انتقال یافت. مأموران در ادامه به بازرسی وسایل زن و مرد مرموز پرداختند، اما هیچ‌گونه مدرکی که هویت آنها را فاش کند به‌دست نیاوردند، به جز یک حکم جعلی که مربوط به یکی از ارگان‌های نظامی بود و مشخص نبود به چه دلیل داخل جیب مرد فوت شده است. از سوی دیگر، گزارش این حادثه مرگبار به قاضی حبیب‌الله صادقی، بازپرس جنایی تهران اعلام شد و او دستور انتقال جسد قربانی و انجام انگشت نگاری را صادر کرد تا هویت وی به‌دست آید. تحقیقات در این پرونده همچنان ادامه دارد.

همشهری

کدخبر: 732336 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟