10 حادثه هولناک از بیخ گوش سمنانی ها گذشت / 72 ساعت دلهره

رئیس سازمان آتش‌نشانی سمنان از وقوع ۱۰ مورد حریق و حادثه طی ۷۲ ساعت گذشته در شهر سمنان خبر داد و گفت: خوشبختانه این حوادث تلفات جانی و خسارات سنگین نداشته است.

به گزارش رکنا، سعید اسمعیل پور ضمن بیان اینکه طی ۷۲ ساعت گذشته ۱۰ مورد حریق و حادثه در شهر سمنان به وقوع پیوسته است، ابراز داشت: از این تعداد سه مورد آتش‌سوزی و هفت مورد عملیات امداد و نجات بود که همگی در سطح شهر توسط آتش‌نشان‌ها پوشش داده شد.

10 حادثه در سمنان رخ داد

وی بابیان اینکه این آتش‌سوزی‌ها حریق مسکونی، ضایعات و فضای سبز را شامل می‌شود، افزود: خوشبختانه این حوادث تلفات جانی و خسارات سنگین در پی نداشته است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی سمنان بابیان اینکه حبس شدن در کابین آسانسور بیشترین تماس را شامل شده است، ابراز داشت: واژگونی خودرو و گرفتن حیوانات موذی نیز هر کدام با دو مورد و یک مورد نیز در حوزه ایمنی حوادث سه روز گذشته شهر سمنان را تشکیل داده است.

اسمعیل پور اضافه کرد: وجود خاموش‌کننده‌های دستی در محیط منزل یا داخل خودرو می‌تواند نقش مهمی در پیشگیری از سرایت حریق به دیگر نقاط داشته باشد لذا همه افراد می‌بایست کار با آن را فرابگیرند تا بتوانند در مواقع اضراری تا رسیدن نیروهای امدادی در مهار و کنترل آتش نقش مهم ایفا کنند.

کدخبر: 730330 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟