این فیلم دلها را تکان داد ! / فریاد درد کودک زیبا !
حجم ویدیو: 5.89M | مدت زمان ویدیو: 00:00:47

کودک بیمار روی تخت بیمارستان به اجرای کنسرت پرداخت.

به گزارش رکنا، برخی از افراد از کودکان گرفته تا بزرگسالان از دکتر و بیمارستان وحشت دارند، اما یک کودک برزیلی با نام «میگوئل» یک استثناست. ویدئویی که از میگوئل در بیمارستان تهیه شده او را روی تخت بیمارستان و در حال خواندن آواز و برگزاری کنسرت موسیقی خود نشان می‌دهد.

میگوئل برای درمان گاستروآنتریت یا بیماری التهاب روده‌ای در بیمارستان بستری شده بود. او زمان بستری شدنش در بیمارستان و هنگامی که تحت درمان پزشکی با دارو بود، روحیه خود را کاملا حفظ کرد. میگوئل روی تخت بیمارستان دراز کشیده بود که ناگهان آهنگ مورد علاقه اش از یکی از شبکه‌های تلویزیونی برزیل پخش شد. او بلافاصله از روی تخت بلند شد و در حالی که وانمود می‌کرد در حال اجرای کنسرت است شروع به شادی کرد.

ثبت شادی کودک بیمار توسط پرستار

پرستار بیمارستان که در آن لحظه در کنار میگوئل بود این صحنه زیبا را با تلفن همراهش ثبت کرد. در این ویدئو میگوئل به همراه دو خواننده در تلویزیون این آهنگ را همخوانی می‌کند و صحنه‌ای بسیار زیبا را رقم می‌زند. این ویدئو پس از انتشار در توئیتر مورد توجه کاربران قرار گرفت و تبدیل به ویدئویی داغ شد. این ویدئو از زمان انتشار تاکنون بیش از ۸۶ هزار بیننده داشته است.

یکی از کاربران پس از دیدن این ویدئو در کامنتی نوشت: "خدای من، فقط می‌خواستم آنجا بود، او را بغل می‌کردم و با او این آواز را می‌خواندم." کاربر دیگر نوشت: "موسیقی درمان بسیاری از دردهاست."

کدخبر: 729017 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟