مادر آبادانی با کمک اورژانس در خانه زایمان کرد + عکس

 سید نادر نقیبی ، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گفت: تیم امدادی پایگاه ۶۰۳۳ اورژانس ۱۱۵ کوی ذوالفقاری آبادان در کمترین زمان ممکن خود را بر بالین مادر باردار در روستای سید حسن حکیم می‌رسانند و پس مشاهده علائم زایمان زودهنگام در او، بستر را برای زایمان در منزل فراهم می‌کنند.

به گزارش رکنا، او افزود: با اقدام به موقع و مناسب کارشناسان فوریت‌های پزشکی و با کمک و مشاوره پزشک مستقر در واحد دیسپچ، مادر باردار به صورت طبیعی و موفقیت آمیز فرزند خود را درخانه به دنیا آورد.

نقیبی ادامه داد: مادر و فرزند پس از دریافت خدمات اولیه درمانی و حمایتی توسط فوریت‌های پزشکی، با آمبولانس اورژانس ۱۱۵ برای تکمیل روند مراقبت‌های درمانی به بیمارستان بهشتی منتقل شده و با حال عمومی کاملا مطلوب تحویل زایشگاه شدند.

او کارشناسان فوریت‌های پزشکی در این ماموریت موفق را علی ملکی و عزیز سلمان زاده از پایگاه اورژانس ۶۰۳۳ ذوالفقاری اعلام کرد.

رئیس فوریت‌های پیش بیمارستانی در خصوص اطلاع از نیاز به کمک این مادر باردار گفت: با دریافت تماس تلفنی مبنی بر درخواست کمک برای مادر باردار در روز جمعه ۹ مهرماه ساعت ۳ بامداد، بلافاصله مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ یک دستگاه آمبولانس را به محل فوریت اعزام کرد.

کدخبر: 725814 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟